Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поведінка споживача<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Трайно, В. М.
    Формування матриці привабливості клієнтів закладів ресторанного господарства [Текст] / Трайно В. М. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4 . - С. 206-208 : табл. - Бібліогр.: с. 208
ББК 65.43
Рубрики: Ресторани
Кл.слова (ненормовані):
ресторанне господарство -- послуги -- споживач -- поведінка споживача

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Решетілова, Тетяна.
    Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами [Текст] / Т. Решетілова, С. Довгань, К. Пілова // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 59-70 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- фактори сприйняття реклами -- ґендер -- ґендерне сприйняття


Дод.точки доступу:
Довгань, Сергій; Пілова, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Громова, Ольга Євгеніївна.
    Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів [Текст] / О. С. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 12. - С. 19-22. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Споживачі--Ситуації--Ситуаційне навчання--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ситуації -- ситуаційні фактори -- поведінка споживача -- маркетинг
Анотація: У статті розглянуто типи поведінки споживачів на ринку залежно від обставин і життєвого стану. Визначено підходи до дослідження сутності ситуаційних чинників. Наведено класифікацію ситуативних факторів. Проведено аналіз окремих ситуацій, які можуть впливати на поведінку споживачів. Досліджено ситуацію, коли різні чинники можуть перетинатися та впливати на споживачів одночасно. Визначено значення маркетингової служби у дослідженні ситуатичних чинників.


Дод.точки доступу:
Габрид, Аліна Ігорівна; Ланова, Олена Миколаївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)