Пошуковий запит: (<.>K=прийоми<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 268
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гуровая, Н. В. Ігри та ігрові прийоми на уроці німецької мови [Текст] / Н. В. Гуровая> // Німецька мова в школі. - 2009. - № 2. - С. 6-10
Рубрики: Німецька мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): вніб 6 -- ігри
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Харченко, Н. І. Інтерактивні методи та прийоми під час вивчення фразеологізмів [Текст] : методичні орієнтири / Н. І. Харченко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 8. - С. 13-17
ББК 74 + 81 Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Ф 33
Федорчук, Т. Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі [Текст] / Т. Федорчук> // Українська мова і література в школі. - 2009. - N 8. - С. 9-16
ББК 74 Рубрики: Ораторське мистецтво Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ВДСГН -- риторика -- навчання
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Б 79
Болтовська, А. Повторення вивченого на уроках мови. Які методичні прийоми найдоцільніші? [Текст] / А. Болтовська> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2008. - N 42. - С. 14-17.
ББК 74
Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 К 26
Карпінська, М. Прийоми розвитку критичного мовлення [Текст] / М. Карпінська> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2008. - N 47. - С. 9-10.
ББК 74
Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 П 27
Перебийність, Л. Прийоми навчання державної мови [Текст] / Л. Перебийність> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2008. - N 43. - С. 11-12.
ББК 74
Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Авдєєва, І. М. Фасилітація особистісного розвитку хронічно неуспішних молодших школярів [Текст] / І. М. Авдєєва> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 2. - С. 1-7 : табл. - Бібліогр. : 15 назв.
Рубрики: Розвиток особистості--Молодша школа Психологічний аналіз--Прийоми педагогічних дій учителя--Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): Фасилітація -- Неуспішність -- Хронічна -- Особистісні Анотація: В статті розглянуті проблеми організації фасилітаційної взаємодії учителя з молодшими школярами. Представлено психологічний аналітичний опис прийомів фасилітації особистісного росту хронічно неуспішних учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шолом, Г. І. Прийоми розвитку критичного мислення старшокласників на уроках інформатики / Г. І. Шолом> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання Анотація: Технологія "критичного мислення" дозволяє активізувати інтелектуальну й емоційну діяльність дитини, втягнути в процес навчання особистісний розвиток дитини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зарічна, Надія. Дві "Катерини" Тараса Шевченка [Текст] / Н. Зарічна, Н. Тарасова> // Дивослово. - 2011. - № 3. - С. 29-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтегровані уроки--Засвоєння нового матеріалу--Методи, прийоми і форми роботи--Складання асоціативних схем Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури Анотація: Розкривається ідейний зміст поеми "Катерина" та однойменної картини. Мета, спонукати учнів до роздумів над долею дівчинки-покритки; навчати школярів за допомогою живописних полотен формувати уявлення про побут, персонажі твору.
Дод.точки доступу: Тарасова, Наталья Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Жидкова, Н. Формування вмінь аналізувати нормативно-правові акти на уроках правознавства / Н. Жидкова> // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 14-22. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Викладання правознавства в школі Кл.слова (ненормовані): ВМІННЯ -- нормативно-правовий акт -- аналіз нормативно-правового акта -- прийоми навчальної діяльності -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ Анотація: У статті розкрито поняття "вміння", проаналізовано зміст та умови методики формування вмінь аналізувати нормативно-правові акти, спрямованої на розвиток самостійної пізнавальної діяльності учнів, розкрито особливості роботи з нормативно-правовими актами на уроках правознавства, визначено рівні вмінь роботи з правовими документами, на практичних прикладах проілюстровано поетапне формування вмінь.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|