Пошуковий запит: (<.>K=пріоритет<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 69
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 67 К 49
Климковська, Н. Стратегічний пріоритет [Текст] : Діти мають бути захищені від сирітства, бездоглядності та жорстокості / Н. Климковська> // Демократична Україна. - 2010. - N 22. - С. 9.
ББК 67 + 74 Рубрики: Безпритульність Діти Кл.слова (ненормовані): ІБВ Анотація: Ситуація із дотриманням прав дитини в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Кравченко, Н. Пріоритет єднання педагогів з наукою [Текст] / Н. Кравченко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2009. - № 4. - С. 52-53
ББК 74 Рубрики: Педагогіка--Педагогічні колективи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 66 Р 65
Розумний, М. Формування національної ідентичності як пріоритет політики безпеки [Текст] / М. Розумний, В. Андрусів> // Політичний менеджмент. - 2010. - N 3. - С. 116-123.
ББК 66 Рубрики: Національна безпека Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Дод.точки доступу: Андрусів, В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Бельтюков, Є. Становлення системи управління знаннями як пріоритет інноваційного розвитку підприємств [Текст] / Є. Бельтюков, Т. Черкасова> // Економiст. - 2010. - N 10. - С. 52-55. - Бібліогр.: с. 55
Кл.слова (ненормовані): інновації -- підприємства -- ВДЕТН
Дод.точки доступу: Черкасова, Т. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 67 К 49
Климковська, Н. Пріоритет свободи [Текст] / Н. Климковська> // Демократична Україна. - 2010. - N 47. - С. 9.
ББК 67 Рубрики: Кримінальний процес Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- права людини Анотація: Як можна скоротити кількість утримуваних під вартою до розгляду їхньої справ в суді по суті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Попова, О. Раціоналізація аграрного землекористування як національний пріоритет за посилення глобальних викликів щодо продовольчого забезпечення [Текст] / О. Попова> // Економiст. - 2010. - N 12. - С. 47-51. - Бібліогр.: с. 51
Кл.слова (ненормовані): землекористування -- харчові продукти -- ВДЕТН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 67 С 44
Скороход, О. П. Надання послуг населенню органами місцевого самоврядування пріоритет діяльності місцевої громади [Текст] / О. П. Скороход> // Стратегічні пріоритети : науково-аналітичний щоквартальний збірник. - 2010. - N 1. - С. 41-46.
ББК 67
Кл.слова (ненормовані): ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Тарасенко, Н. Пріоритет - 2011 - реформа моделі управління регіональним розвитком [Текст] / Н. Тарасенко, Ю. Половинчак> // Україна-БізнесРевю. - 2011. - N 9. - С. 1-2
Кл.слова (ненормовані): регіональна економіка -- ВДЕТН
Дод.точки доступу: Половинчак, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Бабенко, Іван. Чим зацікавити інвестора? [Текст] / І. Бабенко> // Діловий вісник. - 2011. - № 3. - С. 13. - Зміст: Сінгапурський досвід ; Пріоритет – інформаційні технології і продовольство
Рубрики: Економіка--Інвестиційні проекти Анотація: Уряд України планує нинішнього року залучити приватні, іноземні та державні інвестиції на 100 млр. грн.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Ладивір, С. Чого воліє дитяча природа? : головний пріоритет - саморозвиток дитини [Текст] / Світлана Ладивір> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 6-9. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Психологія--Дитяча--Саморозвиток Педагогіка--Дошкільне виховання--Саморозвиток Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- допитливість -- індивідуалізація освітнього процесу Анотація: Як навчити дитину бачити велетенський світ в єдності та взаємозв'язку? Як допомогти їй пізнати цей світ на власному досвіді? Гуманно-особистісна педагогіка передбачає проектування формату суб'єкт-суб'єктних взаємин, в яких дитина має повне право на свободу прояву власного "Я". Тож дуже важливо, щоб дорослі розуміли, якою має бути педагогічна модель взаємин з малюком, щоб забезпечити повноцінну реалізацію його "Я" та розвиток здібностей. Про це йдеться в статті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|