Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підготовка вчителя початкових класів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кравцова, І.
    Плекаймо творчу особистість у співпраці [Текст] / Інна Кравцова, Тетяна Мещерякова // Початкова школа. - 2015. - № 10. - С. 35-38. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителя початкових класів -- творча особистість
Анотація: У статті представлено власний позитивний досвід у підготовці вчителів початкових класів у рамках співпраці управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, комунального закладу "Інноваційно-методичний центр", відділу перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів педагогічних працівників КПІ ДВНЗ "Криворізький національний університет" та кафедри змісту і методики початкового навчання Криворізького педагогічного інституту.


Дод.точки доступу:
Мещерякова, Тетяна
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Доля, Людмила.
    Поема про сучасного вчителя : матеріали для проведення творчої майстерні [Текст] / Людмила Доля, Людмила Бідна // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 44-46.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителя початкових класів -- лепбук -- рефреймінг -- методи навчання -- засоби навчання
Анотація: Представлено методичний матеріал для проведення творчої майстерні на допомогу вчителеві-словеснику. Мета проведення творчої майстерні - ознайомити студентів із новими професійними ролями й завданнями сучасного вчителя в контесті Концепції "Нова українська школа"; визначити індивідуально-особистісні та професійно-діяльнісні якості вчителя, яких він має набути для успішного виконання стратегічної мети і завдань реформування початкової освіти; спонукати до самовдосконалення шляхом активізації професійного та життєвого досвіду; сприяти формуванню базових компетентностей учителя початкових класів; виховувати інноватора, усебічно розвинену особистість, здатну до критичного мислення, готову працювати по-новому.


Дод.точки доступу:
Бідна, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)