Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=ринкова трансформація<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Руденко, Оксана
.
Теорія інвестиційного потенціалу: питання взаємодії "бізнесу - менеджменту - культури" [Текст] / О. Руденко> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. -
№ 3
. - С. 223-229 : табл. - Бібліогр.: с. 228-229
Рубрики:
Інвестиції--Потенціал
Кл.слова (ненормовані):
ринкова
трансформація
--
управління інвестиціями
--
ефективність використання інвестиційного потенціалу
--
інвестиційна діяльність
--
зона ризиків
--
загальний економічний потенціал
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Михайліченко, Ганна
.
Світовий туристичний ринок: трансформації після пандемії [Текст] / Ганна Михайліченко, Алла Клімова> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. -
№ 2
. - С. 21-37 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 34-37
УДК
338.48(100)
Рубрики:
Міжнародний туризм--Трансформації
Кл.слова (ненормовані):
цифровий туризм
--
ринкова
трансформація
--
туроперейтинг
--
онлайн-бізнес в туризмі
Анотація:
Визначено вплив технологічних змін ринку туризму, основні чинники впливу та наслідки таких змін у процесі реструктуризації глобального ринку подорожей. Узагальнено тенденції та тренди ринкових трансформацій світового туризму. Встановлено залежність розвитку туристичних дестинацій від: зміни попиту та вподобань туристів; мети подорожі; форми туроперейтингу; методів продажу пакетних пропозицій.
Дод.точки доступу:
Клімова, Алла
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)