Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=робота з дитячою книжкою<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мартиненко, В.
Оновлення змісту літературного читання у контексті компетентнісного підходу [Текст] / Валентина Мартиненко> // Початкова школа. - 2012. -
№ 10
. - С. 20-24. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.1
Рубрики:
Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
курс "Літературне навчання"
--
зміст курсу
--
робота
з
дитячою
книжкою
Анотація:
Здійснено аналіз навчальної програми "Літературне читання" з точки зору реалізації компетентнісного підходу. Під час розроблення змісту було змінено назву курсу з "Читання" на "Літературне читання".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ткачук, Г.
Роль і місце дитячої книжки у розвитку творчої особистості дитини-читача [Текст] / Галина Ткачук> // Початкова школа. - 2016. -
№ 5
. - С. 27-26.
Рубрики:
Українська мова--Навчання читання
Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання мови
Кл.слова (ненормовані):
дитяча книжка
--
робота
з
дитячою
книжкою
--
спілкування з
книжкою
--
дошкільнята
--
молодші школярі
--
самостійне читання
--
розвивальне читацьке середовище
--
авторський урок з читання
Анотація:
Мета статті: розкрити роль і місце дитячої книжки у формуванні творчої особистості дитини-читача; висвітлити особливості теорії і методики роботи з
дитячою
книжкою
; запропонувати організацію і структуру заняття з
дитячою
книжкою
; вміння створювати розвивальне читацьке середовище, формувати читацьку самостійність.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)