Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=розвиток мовленєвих навичок<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Златогорская, Р. Л.
О практической направленности в преподавании иностранного языка [Текст] / Р.Л. Златогорская> // Иностранные языки в школе. - 2011. -
№ 4
. - С. 75-85. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
навчання перекладу
--
розвиток
мовленєвих
навичок
--
переказ тексту
Дод.точки доступу:
Климовецкая, М.И.; Цырлина, З.И.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Жаботинская, С. А.
Структурирование информации при изучении тем на занятиях по иностранному языку [Текст] / С. А. Жаботинская, С. Г. Задворная> // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. -
№ 4
. - С. 5-11. - Библиогр.: с. 11 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
когнітивна лінгвістика
--
базисні фрейми
--
розвиток
мовленєвих
навичок
Анотація:
В статті розглядається проблема впорядкування інформації на певну тему, що обговорюється на заняттях з іноземної мови з метою розвитку
мовленєвих
навичок
. Для впорядкування інформації пропонується використовуати модель багаторівневої концептуальної мережі, що розроблена в рамках когнітивної лінгвістики. Інформаційний простір теми, що обговорюється, структурований за допомогою мережевої моделі, є основою для словника-тезаріуса мовних одиниць (слов, словосполучень та речень), який застосовуються при послідовному обговороненні учбового матеріалу
Дод.точки доступу:
Задворная, С.Г.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)