Пошуковий запит: (<.>K=система вправ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дацків, О. П. Система вправ для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації [Текст] / О. П. Дацків ; Тернопіл. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка> // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 22-28 : табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 28
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Система вправ для навчання говоріння--Засоби драматизації--Вища школа Кл.слова (ненормовані): система вправ -- вміння говоріння -- засоби драматизації Анотація: У статті розглядається система вправ для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації. Визначено дидактичні й методичні принципи побудови вищезгаданої системи вправ, етапи формування вмінь говоріння, підсистеми і групи вправ
Дод.точки доступу: Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мірошник, І. В. Вправи для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи [Текст] / І. В. Мірошник ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка> // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 37-46 : табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 46
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): система вправ -- граматичні навички -- орієнтовно-підготовчий етап Анотація: У статті розглядається система вправ для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Запропоновано типи і види вправ для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи відповідно від етапівформування граматичних навичок. Наведено приклади вправ.
Дод.точки доступу: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лапидус, Б. А. Комбинированные упражнения при обучении устной речи [Текст] / Б.А. Лапидус> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 8. - С. 18-23
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): комбіновані вправи -- система вправ -- переказ на іноземній мові
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Слободкина, Н. Я. Обучение диалогической речи учащихся в VI класса [Текст] / Н. Я. Слободкина> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 4. - С. 65-67. - (Опубликовано в №2, 1965 г.)
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): вивчення діалогів напам'ять -- система вправ -- модальні слова
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кузьміна, Л. Система вправ для формування термінологічної компетентності студентів залізничних спеціальностей внз [Текст] / Лідія Кузьміна> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 39-41. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.0 Рубрики: Мовознавство--Вивчення та викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): термінологічна компетентність -- термінологічні навички -- система вправ -- ситуативні вправи Анотація: Стаття присвячена проблемі вдосконалення навчання українського професійного мовлення студентів залізничних спеціальностей ВНЗ. Визначено основні напрями роботи з розвитку термінологічних навичок. Запропоновано систему вправ, спрямовану на поетичне формування термінологічної компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бутева, В. Є. Етапи формування стратегічної компетенції у процесі навчання студентів технічних спеціальностей професійно орієнтованого читання [Текст] / В. Є. Бутева> // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 35-40. - Текст нім., укр. - Бібліогр.: с. 40
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Німецька мова--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): система вправ -- система завдань -- професійне орієнтоване читання Анотація: У статті представлені етапи формування стратегічної компетенції у процесі навчання студентів технічних спеціальностей професійно орієнтованого читання німецькою мовою
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ігнатенко, В. Д. Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів [Текст] / В. Д. Ігнатенко> // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 26-36. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 36
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): етапи навчання -- система вправ -- підгрупа вправ Анотація: У статті представлена система вправ для навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного перекладу науково-технічних текстів на основі статей аграрного профілю, окреслено поняття системи вправ, вимоги до неї та її складові у рамках методики навчання перекладу, проаналізовано наукові дослідження з проблеми розроблення системи вправ для навчання письмового перекладу, виділено й описано етапи навчання, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади вправ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рябовол, Н. Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови [Текст] / Наталія Рябовол> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 49-51. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.48(4УКР) Рубрики: Українська мова--Словотвір--Методика Українська мова--Підготовка фахівців Українська мова--Викладання у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): форми навчання -- лекція -- проблемна лекція -- практичне заняття -- система вправ -- узагальнювальні таблиці Анотація: У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови, з'ясовано специфіку навчальної діяльності під час лекції і практичного заняття. Приділено особливу увагу тим видам вправ і завдань, які дають можливість досконало перевірити знання студентів з морфеміки й словотвору.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Приходько, О. О. Деякі аспекти інтенсивного навчання студентів економічних спеціальностей професійно-орієнтованої англійської мови [Текст] / О. О. Приходько> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 243-247 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.484(4УКР)я5 + 80я5 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади Англійська мова--Професійна орієнтація Кл.слова (ненормовані): інтенсифікація навчання -- інтенсифікація викладання -- система вправ -- студенти економічних спеціальностей Анотація: Запропоновано систему вправ для формування мовленнєвих навичок та розвитку мовленнєвих умінь.
Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кулик, О. Текстоцентричний підхід як необхідна умова формування комунікативної компетентності учнів [Текст] / Олена Кулик> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 7/8. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): текстоцентричний підхід -- текст -- мовленнєвий розвиток учня -- мовна особистість -- система вправ Анотація: Стаття присвячена проблемі реалізації текстоцентричного підходу в процесі мовленнєвого розвитку особистості у процесі навчання української мови в загальноосвітній школі. Автор з'ясовує феномен тексту в лінгвістичному та лінгводидактичному аспектах, характерологічні ознаки текстоцентричного підходу, його місце з-поміж інших підходів до навчання української мови, пріоритет у формуванні комунікативно компетентної особистості, доводить, що для успішної реалізації текстоцентричного підходу необхідна якісна робота вчителя у процесі створення системи вправ на текстовій основі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|