Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=система вправ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Дацків, О. П.
    Система вправ для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації [Текст] / О. П. Дацків ; Тернопіл. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 22-28 : табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 28 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Система вправ для навчання говоріння--Засоби драматизації--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
система вправ -- вміння говоріння -- засоби драматизації
Анотація: У статті розглядається система вправ для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації. Визначено дидактичні й методичні принципи побудови вищезгаданої системи вправ, етапи формування вмінь говоріння, підсистеми і групи вправ


Дод.точки доступу:
Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Мірошник, І. В.
    Вправи для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи [Текст] / І. В. Мірошник ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 37-46 : табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 46 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
система вправ -- граматичні навички -- орієнтовно-підготовчий етап
Анотація: У статті розглядається система вправ для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Запропоновано типи і види вправ для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи відповідно від етапівформування граматичних навичок. Наведено приклади вправ.


Дод.точки доступу:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Лапидус, Б. А.
    Комбинированные упражнения при обучении устной речи [Текст] / Б.А. Лапидус // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 8. - С. 18-23 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комбіновані вправи -- система вправ -- переказ на іноземній мові

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Слободкина, Н. Я.
    Обучение диалогической речи учащихся в VI класса [Текст] / Н. Я. Слободкина // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 4. - С. 65-67. - (Опубликовано в №2, 1965 г.) . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
вивчення діалогів напам'ять -- система вправ -- модальні слова

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Кузьміна, Л.
    Система вправ для формування термінологічної компетентності студентів залізничних спеціальностей внз [Текст] / Лідія Кузьміна // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 39-41. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Мовознавство--Вивчення та викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
термінологічна компетентність -- термінологічні навички -- система вправ -- ситуативні вправи
Анотація: Стаття присвячена проблемі вдосконалення навчання українського професійного мовлення студентів залізничних спеціальностей ВНЗ. Визначено основні напрями роботи з розвитку термінологічних навичок. Запропоновано систему вправ, спрямовану на поетичне формування термінологічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бутева, В. Є.
    Етапи формування стратегічної компетенції у процесі навчання студентів технічних спеціальностей професійно орієнтованого читання [Текст] / В. Є. Бутева // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 35-40. - Текст нім., укр. - Бібліогр.: с. 40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Німецька мова--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
система вправ -- система завдань -- професійне орієнтоване читання
Анотація: У статті представлені етапи формування стратегічної компетенції у процесі навчання студентів технічних спеціальностей професійно орієнтованого читання німецькою мовою


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Ігнатенко, В. Д.
    Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів [Текст] / В. Д. Ігнатенко // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 26-36. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 36
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
етапи навчання -- система вправ -- підгрупа вправ
Анотація: У статті представлена система вправ для навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного перекладу науково-технічних текстів на основі статей аграрного профілю, окреслено поняття системи вправ, вимоги до неї та її складові у рамках методики навчання перекладу, проаналізовано наукові дослідження з проблеми розроблення системи вправ для навчання письмового перекладу, виділено й описано етапи навчання, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Рябовол, Н.
    Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови [Текст] / Наталія Рябовол // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 49-51. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.48(4УКР)
Рубрики: Українська мова--Словотвір--Методика
   Українська мова--Підготовка фахівців

   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- лекція -- проблемна лекція -- практичне заняття -- система вправ -- узагальнювальні таблиці
Анотація: У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови, з'ясовано специфіку навчальної діяльності під час лекції і практичного заняття. Приділено особливу увагу тим видам вправ і завдань, які дають можливість досконало перевірити знання студентів з морфеміки й словотвору.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Приходько, О. О.
    Деякі аспекти інтенсивного навчання студентів економічних спеціальностей професійно-орієнтованої англійської мови [Текст] / О. О. Приходько // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 243-247 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 80я5
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
   Англійська мова--Професійна орієнтація

Кл.слова (ненормовані):
інтенсифікація навчання -- інтенсифікація викладання -- система вправ -- студенти економічних спеціальностей
Анотація: Запропоновано систему вправ для формування мовленнєвих навичок та розвитку мовленнєвих умінь.


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Кулик, О.
    Текстоцентричний підхід як необхідна умова формування комунікативної компетентності учнів [Текст] / Олена Кулик // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 7/8. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
текстоцентричний підхід -- текст -- мовленнєвий розвиток учня -- мовна особистість -- система вправ
Анотація: Стаття присвячена проблемі реалізації текстоцентричного підходу в процесі мовленнєвого розвитку особистості у процесі навчання української мови в загальноосвітній школі. Автор з'ясовує феномен тексту в лінгвістичному та лінгводидактичному аспектах, характерологічні ознаки текстоцентричного підходу, його місце з-поміж інших підходів до навчання української мови, пріоритет у формуванні комунікативно компетентної особистості, доводить, що для успішної реалізації текстоцентричного підходу необхідна якісна робота вчителя у процесі створення системи вправ на текстовій основі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)