Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=складники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Власов, В.
    Синопсис сільськогосподарських проблем у світі і складники продовольчої безпеки [Текст] / В. Власов, М. Лисак // Вісник Національної академії наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрний сектор--Продовольче забезпечення
   Продукти харчування--Споживання--Статистика

Кл.слова (ненормовані):
Продукти харчування -- Агросектор -- Територія голоду -- Тваринництво
Анотація: У статті розглянуто значення поняття "продовольча безпека", показано силу руйнівної дії голоду на молозабезпечні верстви населення в різних регіонах світу, висвітлено наслідки впливу зміни клімату на виробництво харчових продуктів. Автори вважають, що розв'язанню глобальної продовольчої проблеми має сприяти на зебезпеченість населення продуктами харчування. Одним із ефективних засобів подолання проблеми голоду визнано маштабне нарощування виробництва продукції тваринництва.


Дод.точки доступу:
Лисак, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Мальонкіна, І.
    Складники культури мовлення, їх роль у спілкуванні. Інтегроване заняття спецкурсу з української мови та основ інформатики [Текст] / Ірина Мальонкіна, Наталія Темченко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 41/42 (листопад). - С. 16-21
Рубрики: Українська мова--Міжпредметні зв'язки--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
закріплення матеріалу -- локальна мережа -- мовно-аналітичні здібності


Дод.точки доступу:
Темченко, Н.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Казанцева, Ольга Павлівна.
    Основні складники педагогічної майстерності вчителя інформатики / О. П. Казанцева // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 40-42
ББК 74.263.2
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Інформатика--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
вчитель інформатики -- педагогічна майстерність
Анотація: Надано оцінку, яким повинен бути сучасний вчитель інформатики.


Знайти схожі

4.


    Кондратюк, Т. В.
    Складники прийнятої в системі ООН сімейної політики держави [] / Т. В. Кондратюк // Економіка та держава. - 2012. - № 2. - С. 107-110. - Бібліогр. с.110 (8 назв)
ББК 67.99(4Укр).304.3
Рубрики: Державне управління--Сімейна політика держави
Анотація: У статті досліджено концепцію державно-управлінської сімейної політики, розроблену в системі ООН. Охарактеризовано складові частини цієї політики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Фенцик, Оксана
    Проблема вивчення епічного твору крізь вимір його змісту і форми в методичній науці [Текст] / Оксана Фенцик // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 23-25. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 83
Рубрики: Література--Теорія--Вивчення твору
Кл.слова (ненормовані):
виховна роль літератури -- цілісний аналіз -- цілісний аналіз -- принципи аналізу -- аналіз твору в єдності змісту й форми -- ідейно-художні складники твору -- емоційно-естетичне сприйняття художнього твору
Анотація: У статті розглянуто проблему вивчення епічного твору в загальноосвітній школі крізь вимір змісту і форми в різні періоди розвитку методичної думки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Нищета, Володимир
    Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності [Текст] / Володимир Нищета // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 13-18. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 83
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- складники компетентності -- риторична компетентність -- уміння -- риторичні вміння
Анотація: У статті розглядається питання визначення діяльнісного компонента риторичної компетентності. Розроблена номенклатура риторичних умінь учнів основної школи, розглянуті підходи до їх класифікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Телішевська, Лілія.
    Хмарні технології на уроках української мови та літератури [Текст] / Лілія Телішевська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 2. - С. 2-5
ББК 74.268.19=411.4+74.268.3
Рубрики: Педагогічні технології--Інноваційні--Хмарні технології
   Українська мова--Методика викладання--Інновації

   Українська література--Методика викладання--Інновації

Кл.слова (ненормовані):
складники хмарних технологій -- Google Drive -- презентація Google -- форми Google -- малюнки Google -- хмарні сервіси
Анотація: Йдеться про використання хмарних технологій в освітньому процесі, що призвело до появи не тільки нових технічних засобів, а й інноваційних форм і методів навчання на уроках української мови і літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Науменко, Н.
    Культурологічні складники творчості Євгена Гуцала [Текст] / Наталія Науменко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 8-12. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська література--Гуцало Євген Пилипович (1937-1995 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
культурологічна компонента -- мала проза -- кольористика -- образ осені -- натурфілософська лірика -- культурологічні твори
Анотація: У статті проаналізовано культурологічну парадигму творів Є. Гуцала, які належать до малих форм (поезія, оповідання). Встановлено ключові риси індивідуального стилю автора, якому притаманні використання культурологічної символіки, жанрово-стильові новації, новаторство у побудові сюжетів. Показано, що завдяки інтерпретації культурологічних образів і всіх можливих їх сполучень письменник вибудував неповторний художній світ, значно розширивши духовні обрії українського письменства.


Дод.точки доступу:
Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст, поет і кіносценарист ; 1937-1995) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гаврилишена, Олена.
    Громадсько спрямоване управління ЗНЗ. Технологія впровадження та моніторингове дослідження діяльності й розвитку [Текст] / О. Гаврилишена // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 15/16. - С. 11-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Структура громадсько спрямованого управління ; Зміст моделей взаємодії державного і громадського управління ; Моделі громадсько спрямованого управління ЗНЗ ; Складники моделі діяльності громадсько-активної школи ; Чинники та критерії кваліметричної моделі діяльності та розвитку громадсько-активної школи ; Критерії та показники кваліметричної моделі розвитку громадсько-активної школи ; Базова кваліметрична модель діяльності й розвитку громадсько-активної школи
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління
Анотація: У статті обгрунтовано сутність і структуру громадсько спрямованого управління, розкрито поняття "громадсько спрямоване управління загальноосвітнім навчальним закладом".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


   
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 7-8. - С. 46-78. - Зміст: Урок № 1. Тема: Література і культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. ; Урок № 2. Тема: Літературний процес. Основні літературні епохи, напрями, течії, специфіка їхнього розвитку в різних країнах. ; Урок № 3. Тема: Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Священні книги як вихідна основа світових релігій, етичних уявлень, мистецтва різних народів. ; Урок № 4. Тема: Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності ІІ-І тис. до н.е. Образи ведійської міфології. ; Урок № 5. Тема: Космогонічні міфи Вед. Аналіз одного з них. ; Урок № 6. Тема: Біблія як основа юдейської та християнської релігій. Зв’язок Біблії з історією і міфологією. Структура Біблії, її складники. Аналіз розділу "Створення світу". ; Урок № 7. Тема: Ключові ідеї та образи Старого і Нового Заповітів. Аналіз розділів "Створення світу", "Каїн і Авель", "Десять заповідей". ; Урок № 8. Тема: Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів. Вчення Ісуса Христа, його провідні ідеї. Аналіз окремих фрагментів з Євангелії. ; Урок № 9. Тема: Коран - головна книга ісламу. Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя. ; Урок № 10. Тема: Морально-етичні цінності Вед, Біблії, та Корану. Контрольна робота з тем "Вступ" та "Священні книги людства як пам’ятники культури і джерело літератури"
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування уроків
Анотація: У статті подається поурочне планування для 8 класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)