Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=словесник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
81
К 17


    Калюжна, О. І.
    "Ну що б, здавалося, слова ." Засідання клубу юних словесників [Текст] / О. І. Калюжна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2010. - N 32. - С. 29 - 33.
ББК 81

Кл.слова (ненормовані):
мовознавство -- словесник -- ВДСГН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Слюсар, А. Ф.
    Літературний диктант як форма контролю знань учнів [Текст] / А. Ф. Слюсар // Все для вчителя. - 2012. - № 17/18. - С. 63-68
ББК 74.268.3(4УКР)
Рубрики: Українська література--Перевірка та оцінка знань--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
учитель-словесник -- оцінка знань -- рівень знань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Князев, Е.
    Владимир Стоюнин: "Воспитывайте человека, а не чиновника, и всё пойдёт хорошо" [Текст] / Е. Князев // Дошкольное воспитание. - 2013. - № 5. - С. 114-123. - Библиогр.: с. 123
ББК 74.03(2)
Рубрики: Історія педагогіки--Російська імперія
Кл.слова (ненормовані):
методист -- філолог -- словесник


Дод.точки доступу:
Стоюнін, Володимир Якович \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кузнецова, Г.
    Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення [Текст] / Галина Кузнецова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 42-50. - Бібліогр.: 28 назв.
ББК 74
Рубрики: Вища школа--Підготовка вчителя-словесника
Кл.слова (ненормовані):
студент-словесник -- педагогічна практика -- наукові основи педагогічної практики -- професійна вправність
Анотація: У статті з'ясовано наукові основи формування професійної вправності майбутніх учителів-словесників у процесі педагогічної практики. Зосереджено увагу на генезі становлення методичних умінь, які є основою готовності до педагогічної діяльності. Визначено типи готовності: змістово-теоретичний, змістово-процедурний, змістово-операційний, змістово-технологічний (креативний).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Семеног, О.
    Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі [Текст] / Олена Семеног // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 35-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74
Рубрики: Вища школа--Практика педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
фахова практика -- вища філологічна школа -- ціннісні пріорітети -- вчитель-словесник
Анотація: У статті окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріорітетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічній школі є формування людини, особливості, Індивідуальності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Базиль, Л.
    Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти [Текст] / Людмила Базиль // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 20-25. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74+83
Рубрики: Українська література--Методична робота--Вчитель-словесник
Кл.слова (ненормовані):
вчитель української мови і літератури -- літературознавча діяльність -- читацька культура
Анотація: Статтю присвячено актуальній проблемі літературознавчої діяльності вителя-словесника, що в системі шкільної літературної освіти розширює комплекс практичних умінь і навичок учнів, стимулює науковий пошук як педагога, так і вихованців, сприяє постійному професійному самовдосконаленню педагога, допомагає йому спроектувати освітню стратегію вихованців. Автором виокремлено різновиди літературознавчої праці, що мають місце в професійній діяльності вчителя української мови та літератури і є підгрунтям його праці, спрямованої на підвищення рівня загальної культури підростаючого покоління.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Мацько, Л. І.
    Учитель-словесник у контексті базових цінностей українців [Текст] / Л. І. Мацько // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 1-2. - С. 4-6.
ББК 74.204.2
Рубрики: Шкільне виховання--Суспільство і особистість--Україна
   Вчителі--Педагогічна майстерність--Україна

Анотація: Стаття розглядає які навчально-виховні пріоритети слід обрати учителю-словеснику, які ефективні методики винайти, щоб навчати і виховувати національно свідомих, високодуховних, морально стійких громадян України з обов’язком слова і діла.


Знайти схожі

8.


    Сидоренко, Вікторія
    Формування акмелінгвістичної майстерності вчителя-словесника в системі неперервної педагогічної освіти [Текст] / Вікторія Сидоренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 39-48. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Українська мова--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
акмелінгвістика -- національно-мовна особистість -- вчитель-словесник -- прийоми мовленнєвої техніки
Анотація: У науковій розвідці розглянуто формування національно-мовної особистості, носія елітарної мовної культури, як пріоритетний напрям професійної підготовки освітянських кадрів в системі неперервної педагогічної освіти. Висвітлено шляхи формування і вдосконалення акмелінгвістичної майстерності вчителя-словесника в умовах оновленої освітньої парадигми.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Яцина, Світлана
    Методика використання інноваційних технологій для формування професійних умінь у майбутніх учителів-словесників на заняттях з літературознавчих дисциплін [Текст] / Світлана Яцина // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 29-33. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська література--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
майбутній учитель української літератури -- інноваційні технології навчання -- дидактична евристика -- майбутній учитель-словесник
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання інноваційних технологій на заняттях з літературознавчих дисциплін з метою формування у майбутніх учителів української літератури професійних умінь. Автор розкриває особливості застосування таких інноваційних технологій навчання, як дидактичну евристику, інтерактивне навчання, технологію текстотворення, модульно-розвивальне навчання. Розмежовує поняття "інноваційні технології" та "інноваційні прийоми".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Семенів, Наталя
    Формування ікт-компетентності вчителя-словесника у сучасному освітньому просторі [Текст] / Наталя Семенів // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 29-32. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Українська мова--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
ікт-компетентність -- вчитель-словесник
Анотація: У статті розглянуто основні вміння, які повинен розвивати у своїй діяльності вчитель-словесник, щоб сформувати інформаційно-технологічні компетентності з метою підвищення якості навчального процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)