Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціальний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Тищенко, О. О.
    Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку [Текст] / Тищенко О. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 6. - С. 204-208 : табл. - Бібліогр.: с. 208 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова концепція -- соціальний маркетинг -- соціально орієнтований маркетинг -- адаптивний розвиток -- збалансоване зростання -- підприємницькі структури

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Serban, Corina.
    Innovative strategies in online environment : planning social activities for nonprofit organizations [Текст] / C. Serban, O.-I. Macovei // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 440-448. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.272
Рубрики: Економіка некомерційних організацій--Соціальні програми--Онлайн-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
некомерційні організації -- онлайн-стратегії -- соціальний маркетинг -- маркетингове планування
Анотація: У статті представлена відправна точка для планування соціальніх програм ''онлайн'' для некомерційних організацій. Мета такого планування – інтеграція засобів онлайн-маркетингу. Проведено порівняння засобів роботи у традиційному соціальному маркетингу та онлайн-маркетингу. Оцінювання практичних результатів показало, що ефективність є безпосереднім результатом слідування запланованим етапам соціальної маркетингової програми.


Дод.точки доступу:
Macovei, Octav-Ionut

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Majka, Sylwia Anna.
    Дослідження комунікації КСВ Lego Group у соціальних ЗМІ [Text] / Sylwia Anna Majka // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 5. - P35-38. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Засоби масової комунікації--Масова інформація--Масова комунікація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність -- соціальні медіа -- цифровий маркетинг -- соціальний маркетинг -- Lego Group
Анотація: У дослідженні проаналізовано комунікації Lego Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Нечипоренко, Валентина.
    Іміджеутворюючі технології в діяльності реабілітаційного парку [Текст] / Валентина Нечипоренко, Елліна Позднякова-Кирбят'єва // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія . - Чернігів : ЧНТУ, 2018 = Ukraine - EU. Innovations in education, technology, business and law. - С. 185-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими потребами--Реабілітація
Кл.слова (ненормовані):
медико-соціальна локація -- соціальний маркетинг -- постреабілітаційний супровід пацієнтів


Дод.точки доступу:
Позднякова-Кирбят'єва, Елліна


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)