Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=спеціальні преференції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Газуда, Михайло.
    Брендинг як компонента маркетингового менеджменту виноробної промисловості [Текст] / М. Газуда // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 1. - С. 94-98 : рис. - Бібліогр.: с. 97-98
Рубрики: Виноробство--Маркетинговий менеджмент--Брендинг --Україна
Кл.слова (ненормовані):
брендингова стратегія -- споживчий ринок -- державна підтримка -- спеціальні преференції -- ефективний бренд -- реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)