Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=споживчий маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ангелова, Сусанна
.
Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / Сусанна Ангелова, Олена Давліканова> //
Маркетинг
в Українi. - 2018. -
№ 2
. - С. 26-31. - Бібліогр.: с. 31 . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Реклама--Сексизм в рекламі--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
проактивізм
--
громадська думка
--
гендерні ролі
--
споживчий
маркетинг
Анотація:
Дана стаття - це історія про сексуальність,
маркетинг
, прогрес суспільства та людяність. В світі, що перенасичений товарами, бренди процвітають завдяки своїм історіям та міфам, що викликають емоції.
Дод.точки доступу:
Давліканова, Олена
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)