Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=творчі здібності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Розвиток творчих здібностей молодших школярів [Текст] : матеріали засідання авторської творчої майстерні // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2009. - № 1. - С. 51-56
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Позашкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- творчі здібності -- авторська творча майстерня -- молодші школярі

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Туров, М.
    Світові тенденції оцінювання творчих здібностей юних винахідників [Текст] / М. Туров // Освiта i управлiння. - 2009. - N 2. - С. 109-113
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Зарубіжний досвід
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- тренінг -- ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ -- ОЦІНЮВАННЯ -- СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ -- ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Музика, О. Л.
    Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики) [Текст] / О. Л. Музика // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - №6. - С. 1-7
ББК 88
Рубрики: Психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності
Анотація: Психологія творчості.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Сахно, Н. Ю.
    Дружний клас : (тренінг) / Н. Ю. Сахно // Виховна робота в школі. - 2011. - № 5. - С. 2-9. - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Виховні заходи--Колектив
   Соціальна педагогіка--Тренінги

   Школознавство--Класний керівник

Кл.слова (ненормовані):
колектив -- міжособистісні стосунки -- творчі здібності -- ступені розвитку колективу
Анотація: Тренінг розроблений з метою сприяти згуртуванню колективу, покращенню міжособистісних відносин; сприяти розвитку творчих здібностей учнів, формувати навички співпраці, вільного висловлювання почуттів, аналізу ситуації, вільного висловлювання і відстоювання своєї думки, акумулювання ідеї за короткий проміжок часу; виховувати почуття групової належності, децентрації, поваги до особистості, дружби, відповідальності за себе й інших.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.
373-056.45
З-63


    Зінченко, Н.
    Дитина. як краще її зрозуміти? : тренінг для батьків / Н. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 78-79. - немає в фонді ОУНБ
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- творчі здібності -- ПСИХОЛОГІЧНІ ТРЕНІНГИ
Анотація: Даний матеріал використовується психологами ЗНЗ для проведення тренінгових занять з батьками обдарованих і здібних учнів. Психологи та педагоги мають навчити батьків розвитку творчих здібностей та обдарованності в їхніх дітях.


Знайти схожі

6.


    Корж, Наталія.
    Школа - це стиль виховання, навчання й життя. Реалізація особистісного потенціалу учня: індивідуальна траєкторія його освіти та гімназійний освітній округ [Текст] / Наталія Корж // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 46-65 : фотогр.
Рубрики: Обдаровані діти--Талант--Геніальність
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні здібності -- творчі здібності -- індивідуальна самореалізація -- гімназійний освітній округ
Анотація: В статті представлене впровадження в навчальному закладі ідей С. Русової з метою розвитку творчих, інтелектуальних здібностей дитини. Педагогічний колектив спрямовує свої зусилля на плекання вільної, успішної особистості, яка бере на себе відповідальність, є господарем власної долі та долі свого народу, на розвиток ключових компетенцій, виховання нових способів мислення й діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Калуцька, Валентина.
    Створення оптимальних умов для виявлення творчих ресурсів учнів і розвитку їхніх здібностей та обдарувань [Текст] / Валентина Калуцька // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 78-89 : фотогр.
Рубрики: Обдаровані діти--Талант
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- індивідуальна робота -- інтелектуальні здібності
Анотація: Автор ділиться практичними напрацюваннями щодо створення оптимальних умов виявлення творчих здібностей учнів і їх розвитку під час навчально-виховного процесу та в позаурочний час.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Хафізова, О.
    Школа професійної кар'єри [Текст] / О. Хафізова, І. Новікова // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 31(серпень). - С. 3-12
Рубрики: Професійна освіта--Загальноосвітній навчальний заклад
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- навчально-виховний процес -- виховна робота


Дод.точки доступу:
Новікова, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Перепелица, В. В.
    Артистизм как профессиональная и личностная характеристика библиотекаря [Текст] / Вита Владимировна Перепелица // Библиотековедение. - 2011. - № 3. - С. 121-126. - Библиогр.: с. 126 . - ISSN 0869-608X
ББК 78.30
Рубрики: Бібліотечна справа--Бібліотекарі і бібліографи--Професійна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечні працівники -- артистизм -- творчі здібності -- емпатія

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

10.


    Потапова, М. И.
    Развитие творческой активности учащихся младших классов при обучеии иностраннім языкам [Текст] / М.И. Потапова // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 7. - С. 49-52. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- творчі здібності -- позитивні емоції

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)