Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=українська мова як іноземна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Мацько, Л.
    Мережевий мультимедійний навчально-методичний комплекс "Українська мова для іноземців": результати апробації [Текст] / Любов Мацько, Анатолій Кудін, Тамара Кудіна // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 63-70 : табл. - Бібліогр.: с. 70
Рубрики: Українська мова--Навчально-методичний комплекс
Кл.слова (ненормовані):
мультимедія -- інформаційно-комунікаційні технології -- українська мова як іноземна -- електронне навчання
Анотація: У роботі представлені результати педагогічного експерименту з використанням мережевого мультимедійного навчально-методичного комплексу "Українська мова для іноземців" у навчанні української мови іноземних слухачів навчально-підготовчого відділення. Виявлено більш високий загальний рівень лексичної компетентності української мови у слухачів, які працювали з комплексом, порівняно з тими, хто вивчав українську мову традиційним способом.


Дод.точки доступу:
Кудін, А.; Кудіна, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Голованенко, Є. О.
    Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі [Текст] / Є. О. Голованенко, Н. Л. Дунь // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Студенти-іноземці--Викладання української мови
   Українська мова--Викладання української мови--Студенти-іноземці

Кл.слова (ненормовані):
граматичні навички -- комунікативна спрямованість -- етапи формування навичок -- автоматизація -- мовленнєвий зразок -- українська мова як іноземна
Анотація: У статті висвітлюється досвід роботи, пов'язаний з пошуком шляхів удосконалення процесу формування граматичних навичок на основі поєднання комунікативної спрямованості і системного підходу в процесі засвоєння іноземними студентами початкового курсу української мови. Досвід роботи з формування граматичних навичок знайшов відображення у посібнику "Вступний курс з української мови для студентів-іноземців", що являє собою комплекс, який складається з 20 уроків, додаткових теоретичних матеріалів, матеріалів з розвитку мовлення і текстів для самостійного читання з актуальною для іноземців тематикою.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Дунь, Н.Л.; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Строганова, Ганна.
    Розвивальний потенціал культурологічного аспекту в навчанні української мови як іноземної [Текст] / Ганна Строганова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 7/8. - С. 28-30. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
навчання -- українська мова як іноземна -- розвивальний потенціал -- культурологічний аспект
Анотація: Висвітлено роль розвивального потенціалу культурологічного аспекту в навчанні української мови як іноземної та подано тематику текстів для аудиторної та позааудиторної роботи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Строганова, Ганна.
    Тренінгові технології як засіб активізації навчання української мови як іноземної [Текст] / Ганна Строганова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 17-19. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
тренінгові технології -- тренінг -- етапи навчання -- дидактичні принципи -- українська мова як іноземна
Анотація: Проаналізовано особливості реалізації тренінгових технологій як засіб активізації навчання української мови як іноземної. Сфокусовано увагу на обґрунтуванні необхідності впровадження зазначених технологій. Наголошується на чіткій цілеспрмованості тренінгів, висвітлено етапи, функції, дидактичні принципи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Костюшко, Вікторія
    Лінгводидактичні засади формування лексикологічної компетентності іноземних студентів [Текст] / Вікторія Костюшко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 15-19. - Бібліогр.: 25 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вищій школі
Кл.слова (ненормовані):
українська мова як іноземна -- прийоми навчання української мови -- лексикологічна компетентність
Анотація: У статті проаналізовано лінгводидактичні засади формування лексикологічної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Визначено підходи, схарактеризовано принципи, окреслено ефективні методи і прийоми навчання української мови як іноземної в цілому і формування лексикологічної компетентності студентів-іноземців зокрема.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Горошкіна, Олена.
    Соціокультурний вимір навчання української мови як іноземної [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика у ЗВО
Кл.слова (ненормовані):
українська мова як іноземна -- іноземні студенти -- соціокультурний аспект -- тест -- фразеологізм -- слово-символ -- мовна підготовка іноземців
Анотація: Окреслено методичні орієнтири навчання української мови як іноземної в соціокультурному аспекті. Доведено, що соціокультурний компонент реалізується на всіх рівнях мовної системи, проте найбільш яскраво це відображено на текстовому рівні, що й зумовлює систематичне застосування текстів, які розкривають самобутність національної картини світу, на заняттях з української мови як іноземної. Акцентовано, що робота з текстами має значний освітньо-розвивальний і виховний потенціал, оскільки іноземні студенти не лише вивчають мову, розвивають мовленнєві вміння, а й навчаються сприймати чужу для них культуру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Дуганджич, Ана.
    Типові помилки носіїв хорватської мови на початковому етапі вивчення української мови як іноземної [Текст] / Ана Дуганджич // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 2. - С. 54-57 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади--Хорватія
   Українська мова--Початкове навчання--Іноземні студенти

   Іноземні мови--Навчання--Вища школа

   Хорватська мова

Кл.слова (ненормовані):
українська мова як іноземна -- носій мови -- помилки -- хорватська мова


Дод.точки доступу:
Павлешен, Дарія; Ралашич, Йосіп

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)