Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=управління маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Романовская, Алена
.
Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? [Текст] / Алена Романовская> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 2
. - С. 37-45 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Аптеки--Торгівля--Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
управління
маркетингу
--
тренд
--
маркетингові комунікації
Анотація:
В современной высокой конкурентной среде аптекам приходится бороться за потребителей. Поэтому необходимо понять: чем руководствуется покупатель при выборе аптеки и что для него особенно важно при принятии решения о покупке. Автор статьи рассказывает о маркетинге аптечной розницы и о том, как привлечь пациента в аптеку и вовлечь его в продажу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)