Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=управління маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Романовская, Алена.
    Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? [Текст] / Алена Романовская // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 37-45 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Аптеки--Торгівля--Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингу -- тренд -- маркетингові комунікації
Анотація: В современной высокой конкурентной среде аптекам приходится бороться за потребителей. Поэтому необходимо понять: чем руководствуется покупатель при выборе аптеки и что для него особенно важно при принятии решения о покупке. Автор статьи рассказывает о маркетинге аптечной розницы и о том, как привлечь пациента в аптеку и вовлечь его в продажу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)