Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=урок української літератури<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Дроздовський, Дмитро
    Використання технології Googlegroups на уроках української літератури [Текст] / Дмитро Дроздовський // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 29-33. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- інтернет-технології
Анотація: У статті окреслено важливість оновлення методичних підходів до викладання української літератури у старших класах. Охарактеризоно кількарічний досвід роботи з технологією googlegroups на уроках української літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Яценко, Таміла
    Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 4. - С. 19-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- мультимедійний проект -- веб-квест -- вебінар -- кейс-метод -- комп'ютерне тестування
Анотація: В статті розкрито теоретичний аспект проблеми використання окремих видів ІКТ на уроках української літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Голик, О.
    "Суворий аналітик доби" [Текст] : До 115-річчя від дня народження В. Підмогильного : [урок] / Олена Голик // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 25-27. - Зміст: "Є вищий суд" / С. Бурлаков.
Рубрики: Українська література--Підмогильний Валер'ян Петрович (1901-1937 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- урок-портрет -- біографія і творчий шлях В. Підмогильного -- вітаїзм -- роман "Місто"
Анотація: Подано розробку уроку української літератури, мета якого полягає в наступному: ознайомити учнів з біографією і творчим шляхом В. Підмогильного, автора інтелектуально-психологічної прози, перекладача; розвивати логічне мислення; формувати сильну, вольову, національно свідому та духовно багату особистість.


Дод.точки доступу:
Підмогильний, Валер'ян Петрович (український письменник і перекладач, один з найвидатніших прозаїків українського «розстріляного відродження» ; 1901-1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Грицай, Л.
    Поема "Мойсей". Основна сюжетна лінія. Біблійна основа. Пролог до поеми - заповіт українському народові [Текст] : [урок за поемою І. Франка "Мойсей"] / Любов Грицай // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 9. - С. 52-58. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- урок дослідження -- історія написання твору -- тппонімічно-ономастичний словник -- образ Мойсея -- тестові завдання -- методичні рекомендації до вивчення поеми -- аналіз образів-персонажів
Анотація: Подано конспект уроку-дослідження за твором І. Франка "Мойсей", який має на меті наступне: сприяти формуванню внутрішнього світу учнів та їхніх моральних норм; вчити розуміти спеціфічні риси художніх образів, створених за біблійними мотивами; розвивати творчий потенціал школярів; урізноманітнювати форми роботи в навчанні, використовуючи диспути, самостіійну та творчу роботу тощо; утілювати на практиці міжпредметні зв'язки з історією, географією, образотворчим мистецтвом.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Фіщенко-Савицька, Н.
    Франко - титан праці [Текст] : урок-конференція / Надія Фіщенко-Савицька // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 9. - С. 48-51.
Рубрики: Українська література--Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- біографія і творчість І. Франка -- поезія -- музична франкіана -- групова робота
Анотація: Запропоновано конспект уроку, мета якого - доповнити і поглибити знання учнів про велич життя українського письменника І. Я. Франка, розкрити багатогранність його таланту в різноманітних галузях творчостті, культурного і політичного життя; розвивати навички групової роботи; виховувати любов і повагу до творців прекрасного.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Павленко, Алла
    "Ти себе українкою звала, і чи краще знайти ім'я (невідомими сторінками біографії Лесі Українки) [Текст] / Алла Павленко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 5. - С. 50-57. - Бібліогр.: 24 назв.
Рубрики: Українська література--Українка Леся (1871-1913 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
біографія Лесі Українки -- літературний портрет -- сценка -- захід -- урок української літератури
Анотація: У вигляді сценарію заходу представлені невідомі сторінки біографії Лесі Українки та уроки за темами: "Мотиви патріотичної лірики Лесі Українки", " У творчій лабораторії Лесі Українки. Роль поета і поезії в житті суспільства. Інтимна лірика Лесі Українки", "Леся Українка. Драма-феєрія "Лісова пісня" (1911).


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Гаврилюк, Оксана
    Запросимо учнів до спілкування з текстом (В Рутківський. "Джури козака Швайки". Л. Глібов. "Муха і бджола", "Жаба й віл") [Текст] / Оксана Гаврилюк // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 36-39. -
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- вивчення творчості глібова -- вивчення творчості рутківського


Дод.точки доступу:
Рутківський, Володимир Григорович (український поет, прозаїк ; 1937 р. н.) \про нього\; Глібов, Леонід Іванович (український письменник, поет, байкар, видавець, громадський діяч ; 1827-1893) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Дригула, Марія
    Конспект комбінованого уроку української літератури в 10 класі з використанням інноваційних технологій [Текст] / Марія Дригула // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 32-35
Рубрики: Українська література--Урок 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- інноваційні технології
Анотація: Метою уроку є ознайомлення учнів з композицією збірки І. Я. Франка "З вершин та низин", із поезією "Гімн".


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- тип уроку -- вид уроку
Анотація: Розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 20-25. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- дидактичне завдання -- аналіз літературного матеріалу -- навчальна ситуація
Анотація: У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)