Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ціннісні орієнтації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Дідора, М.
    Особливості ціннісних орієнтацій у людей похилого віку / М. Дідора // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 104-113. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
люди похилого віку -- ОСОБИСТІСТЬ -- цінність -- ціннісні орієнтації -- его-інтеграція -- сенс життя
Анотація: У статті аналізуються психологічні особливості ціннісно-смислової сфери осіб післяполудневого віку (К. Юнг), обгрунтовуються фактори їхнього особистісного розвитку чи деградації, описуються результати діагностичного вивчення особливостей їхніх ціннісних орієнтацій, за сучасних соціально-економічних умов життя. Зокрема, емпірично виокремлено й охарактеризовано три типи особистостей похилого віку: оптимістичний, гармонійно-реалістичний і песимістичний.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

2.


    Олексюк , В.
    Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства / В. Олексюк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 96-103. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 88.8
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
дитинство -- особистість -- молодший школяр -- цінності -- ціннісні орієнтації -- зміст життя -- свідомість -- самосвідомість -- Я-образ
Анотація: Статтю присвячено висвітленню змісту ціннісно-моральної лінії розвитку особистості молодшого школяра, яка є основою розбудови індивідуального життя, поєднання суспільних та особистих інтересів. Зазначено, що дитина вчиться емоційно-ціннісному ставленню до навколишнього світу крізь систему суспільно прийнятих моральних критеріїв. Акцентовано увагу на тому, що учні початкової школи спроможні свідомо сприймати суспільні ідеали, добровільно виконувати моральні норми та принципи, виробляти усвідомлене ставлення до головних подій свого повсякдення.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

3.


    Шаюк, О.
    Особливості психологічної структури професійної толерантності майбутніх економістів / О. Шаюк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 28-65. - Бібліогр.: 63 назв.
ББК 88.4
Рубрики: Психологія галузева
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- цінність -- ціннісні орієнтації -- мотив -- мотивація -- потреба -- діяльність -- поведінка -- толерантність -- самотолерантність -- інтолерантність -- самоактуалізація -- прийняття -- самоприйняття
Анотація: В аналітичному розрізі основних психологічних напрямів, що відрізняються принципово різними фокусами розуміння сутності людини - "людина розумна" (екзистенційно-гуманістична психологія), "людина думаюча" (когнітивна психологія), "людина діяльна" (бігевіоризм і психологія поведінки), а також "людина відчуваюча" (психологічна теорія), а також "людина відчуваюча" (психоаналітична теорія) покомпонентно проаналізовано психологічну структуру толерантності та обгрунтовано її особливості у студентів ВНЗ економічного профілю. Доведено, що толерантність - складне психологічне явище, яке має специфічну структуру і розглядається в комплексі мотиваційно-ціннісного, когнітивного, емоційно-вольового, конативного та рефлексивного компонентів. Наведена психозмістова характеристика останніх у концептуальному форматі відомих методологічних підходів та подані результати різноаспектного емпіричного дослідження особливості покомпонентної наявності толерантних властивостей - рис студентів Тернопільського національного економічного університету.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

4.


    Першукова, О.
    Роль іноземної мови у формуванні світогляду школярів США [Текст] / Оксана Першукова // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 6. - С. 87-96. - Текст англ., укр. - Бібліогр.: с. 96
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
формування світогляду -- навчання іноземних мов -- ціннісні орієнтації
Анотація: В статтті розглянуті особливості формування світогляду школярів засобами навчання іноземних мов у США у ретроспективі. З'ясовано причини, через які зміст навчального предмета "Іноземна мова" не розглядається як одне з джерел формування світоглядуамериканських школярів. Основна з них - традиційно-асимілятивна державна мовна політика Сполучених Штатів

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Адольф, В. А.
    Ценностные приоритеты учащихся старших классов общеобразовательной школы [Текст] / В. А. Адольф, Е. В. Валяева // Воспитание школьников. - 2012. - № 10. - С. 9-23. - Библиогр.: с. 23 . - ISSN 0130-0776
Рубрики: Страші класи--Цінністі пріоритети--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
батьки -- учні -- ціннісні орієнтації


Дод.точки доступу:
Валяева, Е. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Сопова, Т.
    Ціннісні орієнтири молоді в бібліотечних координатах [Текст] / Тетяна Сопова // Бібліотечний форум України. - 2013. - № 1. - С. 27-31
УДК
ББК 78.347.242(4Укр)
Рубрики: Бібліотеки для юнацтва в Україні
Кл.слова (ненормовані):
молодь -- ціннісні орієнтації -- соціалізація -- роль бібліотеки для юнацтва -- вніб 1


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

7.


    Морщакова, Олена.
    Цінність у психокультурному бутті людини як особистості / О. Морщакова // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 1. - С. 105-114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психологія--Особистість
Кл.слова (ненормовані):
людина -- буття -- особистість -- цінність -- ціннісні орієнтації -- психіка -- архетип -- культура -- психокультура -- духовність
Анотація: У статті досліджується парадигма цінностей як суб’єктивно-особистісна сфера смислів буття людини, розглядаються її психокультурні характеристики як особистості, параметри психічної цілісності людини в контексті трансформаційних процесів соціально-культурної реальності, висвітлюється проблема гармонізації її внутрішнього, психічного, психокультурного.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Ладивір, Світлана
    Жити і діяти разом з дитиною : психолого-педагогічний супровід розвитку особистості [Текст] / Світлана Ладивір // Дошкільне виховання. - 2013. - № 10. - С. 6-8 . - ISSN 0321-1401
ББК 88
Рубрики: Психологія--Дитяча
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- моральна самооцінка -- емоційні стосунки -- внутрішній стан дитини
Анотація: Про важливість психолого-педагогічного супроводу особистісного розвитку дитини; роль сім'ї, різних служб (медичної, соціальної, психологічної, методичної) в становленні основ духовного і особистісного розвитку дошкільняти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Кушнікова, Світлана.
    Філософсько-освітні ідеї гуманізму та гуманізація сучасної освіти [Текст] / С. Кушнікова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 33-40. - Бібліогр.: с.39
Рубрики: Філософія освіти
   Освіта--Педагогічні ідеї

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- освітнє середовище -- інформаційне суспільство -- толерантність -- методологічні парадигми освіти -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті розглянуто вплив ідей гуманізму на процес гуманізації сучасної освіти. В основу дослідження покладено філософські, психологічні, педагогічні ідеї гуманізму і концепції гуманізації освіти. Сучасна світова гуманістична думка виходить з того, що сама людина, її права й обов'язки мають перебувати в центрі уваги держави і суспільства.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Піскорська, Лідія.
    Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури [Текст] / Лідія Піскорська, Тетяна Любчич // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 3. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Шкільна педагогіка--Гештальт-метод--Всеукраїнський семінар
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- соціальна адаптація -- компетентність -- гештальтпедагогіка -- гештальтпсихологія -- гештальт-метод -- гештальт-завдання -- патерн -- соціалізація особистості -- ціннісні орієнтації -- патріотизм -- національна свідомість
Анотація: Схарактеризовано поняття гештальту. Окреслено проблемне коло гештальт-завдання соціальної адаптації шкільної молоді. Обґрунтовано актуальність, важливість виконання гештальт-завдань на уроках української мови і літератури, позакласних заняттях.


Дод.точки доступу:
Любчич, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)