Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=цінова стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Христофор, О. В.
Формування системи стимулювання продажу транспортних послуг для пасажирів в контексті реформування залізничного транспорту України [Текст] / О. В. Христофор> // Залізничний транспорт України. - 2011. -
№ 6
. - С. 42-44 : табл.
ББК
39.2
Рубрики:
Залізничний транспорт
Пасажирські перевезення
Транспортні послуги
Кл.слова (ненормовані):
Реформування залізничного транспорту
--
Індексація тарифів
--
Системи надбавок
--
Гнучкі тарифи
--
Цінова
стратегія
Анотація:
Розглянуто сутність і роль ринкових механізмів стимулювання продажу транспортних послуг пасажирам з метою вирівнювання попиту на пасажирські перевезення. Охарактеризовано елементи цінового стимулювання, надано наукове обгрунтування необхідності встановлення системи коефіцієнтів до тарифів.
Знайти схожі
>
2.
Гуцаленко, О. О.
Формування ціни на органічну продукцію [Текст] / О. О. Гуцаленко> // Економіка АПК. - 2013. -
№ 11
. - С. 57-60 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65
Рубрики:
Ціноутворення--Продовольчі товари--Україна
Ціноутворення--Сільськогосподарська продукція
Кл.слова (ненормовані):
вартісні чинники
--
попит на продукцію органічного походження
--
цінова
стратегія
Анотація:
Розкрито в умовах початку створення ринку органічної продукції особливості формування ціни на неї.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)