Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=читацька компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Ткачук, Г.
    Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності [Текст] / Галина Ткачук // Початкова школа. - 2011. - № 2. - С. 20-25.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- книжка -- літературне читання -- літературна компетентність -- читацька компетентність -- уроки-зустрічі з Л. Українкою -- 1-2 класи
Анотація: Наведено зразки уроків-зустрічей з Лесею Українкою для 1-2 класів, мета яких познайомити учнів з видатною поетесою України; розширити відомості про Лесю Українку, її тонку чутливість до краси природи; вчити слухати і отримувати естетичну насолоду від поезії; закріплювати уявлення "книжка-збірка", "автор".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Снєгірьова, Валентина.
    Типи навчальних статей та особливості їх презентації у компетентнісно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів [Текст] / Валентина Снєгірьова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 16-18
ББК 74.268.3
Рубрики: Підручники--Література--Інтегрований курс
Кл.слова (ненормовані):
навчальний текст -- художій твір -- сприйняття -- розуміння -- читацька компетентність -- предметні компетенції -- рубрика
Анотація: У статті розкрито особливості презентації навчального матеріалу в компетентністно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів, акцентовано увагу на типах навчальних статей, їхньому змісту та структурі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Вашуленко, О.
    Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 16-21. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- складові читацької компетентності -- мовленнєва складова -- мовленнєві уміння і навички -- види мовленнєвої діяльності -- слухання (аудіювання) -- говоріння -- читання
Анотація: У статті розглядається проблема формування мовленнєвої складової читацької компетентності молодшого школяра, розглядаються види мовленнєвої діяльності на уроках літературного читання, окреслюються напрями цієї роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Фенцик, О.
    Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- повноцінне сприймання художнього твору -- художній текст -- первинний синтез -- аналіз художнього твору
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Білоусова, Т.
    Спільна робота бібліотекаря та педагогічного колективу [Текст] / Тетяна Білоусова // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 18. - С. 14-17
ББК 74.204 + 74.200.585.00 + 78.39
Рубрики: Шкільна бібліотека--Педколектив--Співпраця
Кл.слова (ненормовані):
читання -- періодичні видання -- читацька компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Фенцик, О.
    Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.268.19.411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- первинний синтез -- аналіз -- вторинний синтез -- прийоми аналізу
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати ліричний твір, особливу увагу зосереджено на прийомах аналізу поетичного тексту, описано їх застосування - на матеріалах віршів, які вивчаються в початкових класах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Мартищук, Г.
    Як формувати читацькі компетентності / Г. Мартищук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.100
Рубрики: Початкова освіта--Читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- навички читання -- читацькі навички -- швидкість читання -- антиципація -- читацька компетентність
Анотація: В статті розкрито особливості формування читацької компетентності молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Мартиненко, В.
    Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів [Текст] / Валентина Мартиненко // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 3-7. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- читацька компетентність -- компоненти читацької компетентності -- читацька діяльність
Анотація: У статті обґрунтовано сутність читацької компетентності молодших школярів. Розкрито зміст і структуру когнітивного, операційно-діяльнісного, рефлексивного її компонентів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Сидоренко, В. В.
    Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. В. Сидоренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - № 5 (травень). - С. 10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
неперервна літературна освіта -- компетентний учень-читач -- науково-методичне забезпечення -- навчальна книга -- навчальна програма -- сучасний підручник -- підручникотворення -- читацька компетентність -- розвантаження навчальних програм і підручників -- літературна компетентність
Анотація: Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений актуальній проблемі розроблення науково-методичного забезпечення навчання української літератури в старшій школі з урахуванням суспільних і освітніх викликів, визначених Державним стандартом освітніх підходів і складників літературного компонента. Вияскравлено специфіку сучасного підручникотворчого процесу в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи, зокрема принцип економії в освіті (за Хосе Ортега-і-Гасетом). Виділено й схарактеризовано організаційні, психолого-педагогічні, методичні й технологічні умови розроблення навчальних книг нового покоління. З'ясовано інноваційні педагогічні функції підручника. Обґрунтовано вимоги до підручника з української літератури для старшої школи. Деталізовано творчі здібності старшокласників, що мають формуватися засобами сучасного підручника. Проаналізовано критерії культури мови сучасних підручників з української літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Куцінко, О. Г.
    Ключові освітні компетентності на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Г. Куцінко // Зарубіжна література в школі. - 2017. - № 1/2. - С. 2-6 : табл.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи
   Освітні компетентності--Класифікація

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- мовленнєва компетентність -- читацька компетентність -- емоційно-ціннісна компетентність -- полікультурна компетентність -- пошуково-дослідницька компетентність -- соціальна компетентність -- життєва компетентність -- інформаційна компетентність -- творча компетентність
Анотація: Мета розвитку компетентностей на уроках зарубіжної літератури - це виховання читача, літературного критика, літературознавця, дослідника, письменника.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)