Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=читацька компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
25
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-25
>
1.
Ткачук, Г.
Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності [Текст] / Галина Ткачук> // Початкова школа. - 2011. -
№ 2
. - С. 20-25.
Рубрики:
Українська мова--Методика початкового навчання--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька
діяльність
--
книжка
--
літературне читання
--
літературна
компетентність
--
читацька
компетентність
--
уроки-зустрічі з Л. Українкою
--
1-2 класи
Анотація:
Наведено зразки уроків-зустрічей з Лесею Українкою для 1-2 класів, мета яких познайомити учнів з видатною поетесою України; розширити відомості про Лесю Українку, її тонку чутливість до краси природи; вчити слухати і отримувати естетичну насолоду від поезії; закріплювати уявлення "книжка-збірка", "автор".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Снєгірьова, Валентина
.
Типи навчальних статей та особливості їх презентації у компетентнісно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів [Текст] / Валентина Снєгірьова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. -
№ 10
. - С. 16-18
ББК
74.268.3
Рубрики:
Підручники--Література--Інтегрований курс
Кл.слова (ненормовані):
навчальний текст
--
художій твір
--
сприйняття
--
розуміння
--
читацька
компетентність
--
предметні компетенції
--
рубрика
Анотація:
У статті розкрито особливості презентації навчального матеріалу в компетентністно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів, акцентовано увагу на типах навчальних статей, їхньому змісту та структурі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
3.
Вашуленко, О.
Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра [Текст] / Оксана Вашуленко> // Початкова школа. - 2011. -
№ 12
. - С. 16-21. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька
компетентність
--
складові читацької компетентності
--
мовленнєва складова
--
мовленнєві уміння і навички
--
види мовленнєвої діяльності
--
слухання (аудіювання)
--
говоріння
--
читання
Анотація:
У статті розглядається проблема формування мовленнєвої складової читацької компетентності молодшого школяра, розглядаються види мовленнєвої діяльності на уроках літературного читання, окреслюються напрями цієї роботи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Фенцик, О.
Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик> // Початкова школа. - 2011. -
№ 11
. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька
компетентність
--
повноцінне сприймання художнього твору
--
художній текст
--
первинний синтез
--
аналіз художнього твору
Анотація:
У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Білоусова, Т.
Спільна робота бібліотекаря та педагогічного колективу [Текст] / Тетяна Білоусова> // Завуч (Шкільний світ). - 2012. -
№ 18
. - С. 14-17
ББК
74.204 + 74.200.585.00 + 78.39
Рубрики:
Шкільна бібліотека--Педколектив--Співпраця
Кл.слова (ненормовані):
читання
--
періодичні видання
--
читацька
компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Фенцик, О.
Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик> // Початкова школа. - 2012. -
№ 12
. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК
74.268.19.411.4
Рубрики:
Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька
компетентність
--
сприймання художнього твору
--
ліричний твір
--
первинний синтез
--
аналіз
--
вторинний синтез
--
прийоми аналізу
Анотація:
У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати ліричний твір, особливу увагу зосереджено на прийомах аналізу поетичного тексту, описано їх застосування - на матеріалах віршів, які вивчаються в початкових класах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Мартищук, Г.
Як формувати читацькі компетентності / Г. Мартищук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. -
№ 10
. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.100
Рубрики:
Початкова освіта--Читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька
діяльність
--
навички читання
--
читацькі навички
--
швидкість читання
--
антиципація
--
читацька
компетентність
Анотація:
В статті розкрито особливості формування читацької компетентності молодших школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Мартиненко, В.
Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів [Текст] / Валентина Мартиненко> // Початкова школа. - 2013. -
№ 12
. - С. 3-7. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики:
Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі
--
читацька
компетентність
--
компоненти читацької компетентності
--
читацька
діяльність
Анотація:
У статті обґрунтовано сутність читацької компетентності молодших школярів. Розкрито зміст і структуру когнітивного, операційно-діяльнісного, рефлексивного її компонентів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
9.
Сидоренко, В. В.
Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. В. Сидоренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. -
№ 5 (травень)
. - С. 10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
неперервна літературна освіта
--
компетентний учень-читач
--
науково-методичне забезпечення
--
навчальна книга
--
навчальна програма
--
сучасний підручник
--
підручникотворення
--
читацька
компетентність
--
розвантаження навчальних програм і підручників
--
літературна
компетентність
Анотація:
Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений актуальній проблемі розроблення науково-методичного забезпечення навчання української літератури в старшій школі з урахуванням суспільних і освітніх викликів, визначених Державним стандартом освітніх підходів і складників літературного компонента. Вияскравлено специфіку сучасного підручникотворчого процесу в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи, зокрема принцип економії в освіті (за Хосе Ортега-і-Гасетом). Виділено й схарактеризовано організаційні, психолого-педагогічні, методичні й технологічні умови розроблення навчальних книг нового покоління. З'ясовано інноваційні педагогічні функції підручника. Обґрунтовано вимоги до підручника з української літератури для старшої школи. Деталізовано творчі здібності старшокласників, що мають формуватися засобами сучасного підручника. Проаналізовано критерії культури мови сучасних підручників з української літератури.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Куцінко, О. Г.
Ключові освітні компетентності на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Г. Куцінко> // Зарубіжна література в школі. - 2017. -
№ 1/2
. - С. 2-6 : табл.
Рубрики:
Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи
Освітні компетентності--Класифікація
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна
компетентність
--
мовленнєва
компетентність
--
читацька
компетентність
--
емоційно-ціннісна
компетентність
--
полікультурна
компетентність
--
пошуково-дослідницька
компетентність
--
соціальна
компетентність
--
життєва
компетентність
--
інформаційна
компетентність
--
творча
компетентність
Анотація:
Мета розвитку компетентностей на уроках зарубіжної літератури - це виховання читача, літературного критика, літературознавця, дослідника, письменника.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-25
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)