Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=шляхи аналізу<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Бондаренко, Ю.
Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 12-15. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Українська література--Моделювання уроку
Кл.слова (ненормовані):
логіка пізнавальної діяльності
--
шляхи
аналізу
--
принципи групування літературних творів
--
компетентності
--
макроструктура уроку
--
мікроструктура уроку
Анотація:
Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури, стверджуючи, що ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко, Ю.
Шляхи
аналізу
літературних творів як усвідомлена учнями навчальна технологія [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 6
. - С. 18-22. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська література--Аналіз твору
Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
шляхи
аналізу
--
технологія
--
навчальний процес
--
системність
--
концептуальність
--
змістовність навчання
--
керованість навчальним процесом
--
види шляхів
аналізу
--
літературна компетентність учнів
--
комунікативно-мовленнєва компетенція
Анотація:
Окреслено
шляхи
аналізу
літературного твору як складову частину технологізованого навчання. Обґрунтовано, що озброєння учнів знаннями про
шляхи
аналізу
, їх види, форми та особливості застосування дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, ступінь аналітичного заглиблення школярів у процес літературної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Бондаренко, Ю.
Види навчальних матеріалів з української літератури, напрями і
шляхи
їх вивчення [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 12
. - С. 7-12. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики:
Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
художній матеріал
--
види літературного матеріалу
--
шляхи
аналізу
--
види літературного
аналізу
--
пообразний аналіз
--
варіанти пообразного
аналізу
Анотація:
У статті виокремлено і охарактеризовано види навчального матеріалу, які використовуються в процесі шкільного вивчення літератури, окреслено напрями та
шляхи
їх опрацювання. Доведено, що предметна методика буде ефективною тільки за умови врахування специфіки названих системотвірних чинників, які допомагають конкретизувати навчальні цілі, структурувати діяльність учителя та учнів, спрямувати її на вирішення чітко визначених дидактичних завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)