Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальна освітня траєкторія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Громовий, В.
    Як забезпечити індивідуальні освітні меню кожному учневі [Текст] / Віктор Громовий // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 29 (жовтень). - С. 9-10
Рубрики: Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
персоналізація в освіті -- індивідуальна освітня траєкторія -- тьютор


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.
74.263.2
Б 81


    Бондаренко, Олена Олександрівна.
    Інформаційний супровід проектування і реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів / О. О. Бондаренко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 4. - С. 14-16
ББК 74.263.2
Рубрики: Інформаційні технології--Навчально-виховний процес
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна освітня траєкторія
Анотація: Наведено досвід застосування індивідуальних освітніх траєкторій (ІОП) у навчально-виховному процесі. ІОП є цілоспрямована освітня програма орієнтована на існуючий навчальний план, але відображає особливі освітні потреби учня. В ІОП передбачається сполучення індивідуальної самостійної роботи учня з консультаціями вчителя в конкретно визначені строки іі виконання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Афанасьєв, Микола.
    Форсайт - вектор руху університету / М. Афанасьєв // Вища школа. - 2015. - № 9-10. - С. 42-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Дидактика--Навчальний процес
Кл.слова (ненормовані):
форсайт -- компетентність -- освітні технології -- індивідуальна освітня траєкторія -- освітньо-професійна програма
Анотація: Розкрито сутність форсайту, розглянуто досвід його використання у сфері освіти як однієї з прогресивних методологій прогнозування. Автор статті підкреслює актуальність використання елементів форсайту в контексті формування стратегії і програми розвитку університету. На основі узагальнення теоретико-методологічних засад форсайт-підходу рекомендовано враховувати ключові тренди в освіті та використовувати принципи форсайту у процесі вибору індивідуальних освітніх траєкторій студентів і розроблення майбутніх освітньо-професійних програм.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Фурманська, О.
    Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна освітня траєкторія -- обдаровані діти -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль -- прийоми запам'ятовування -- здібні діти
Анотація: Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)