Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=індивідуальна освітня траєкторія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Громовий, В.
Як забезпечити індивідуальні освітні меню кожному учневі [Текст] / Віктор Громовий> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. -
№ 29 (жовтень)
. - С. 9-10
Рубрики:
Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
персоналізація в освіті
--
індивідуальна
освітня
траєкторія
--
тьютор
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
74.263.2
Б 81
Бондаренко, Олена Олександрівна
.
Інформаційний супровід проектування і реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів / О. О. Бондаренко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. -
№ 4
. - С. 14-16
ББК
74.263.2
Рубрики:
Інформаційні технології--Навчально-виховний процес
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна
освітня
траєкторія
Анотація:
Наведено досвід застосування індивідуальних освітніх траєкторій (ІОП) у навчально-виховному процесі. ІОП є цілоспрямована
освітня
програма орієнтована на існуючий навчальний план, але відображає особливі освітні потреби учня. В ІОП передбачається сполучення індивідуальної самостійної роботи учня з консультаціями вчителя в конкретно визначені строки іі виконання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Афанасьєв, Микола
.
Форсайт - вектор руху університету / М. Афанасьєв> // Вища школа. - 2015. -
№ 9-10
. - С. 42-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Вища освіта--Дидактика--Навчальний процес
Кл.слова (ненормовані):
форсайт
--
компетентність
--
освітні технології
--
індивідуальна
освітня
траєкторія
--
освітньо-професійна програма
Анотація:
Розкрито сутність форсайту, розглянуто досвід його використання у сфері освіти як однієї з прогресивних методологій прогнозування. Автор статті підкреслює актуальність використання елементів форсайту в контексті формування стратегії і програми розвитку університету. На основі узагальнення теоретико-методологічних засад форсайт-підходу рекомендовано враховувати ключові тренди в освіті та використовувати принципи форсайту у процесі вибору індивідуальних освітніх траєкторій студентів і розроблення майбутніх освітньо-професійних програм.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Фурманська, О.
Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 5
. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
373-056.45
Рубрики:
Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна
освітня
траєкторія
--
обдаровані діти
--
морфологічні ознаки
--
синтаксична роль
--
прийоми запам'ятовування
--
здібні діти
Анотація:
Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)