Пошуковий запит: (<.>K=індивідуальність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Щ 64
Щербина, В. Дитячі і підліткові кризи [Текст] / В. Щербина> // Психолог (Шкільний світ). - 2010. - N 17. - С. 6-8.
ББК 88 Рубрики: Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): особистість
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Т 19
Тарапушенко, Т. Виховуємо особистість [Текст] / Т. Тарапушенко> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2009. - N 12. - С. 19-21
ББК 74 Рубрики: Особистість--Виховання Кл.слова (ненормовані): індивідуальність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 В 19
Васильков, В. А. Управление процесом формирования здоровьесберигающей образовательной и соцыальной среды [Текст] / В. А. Васильков> // Воспитание школьников. - 2010. - N 6. - С. 15 - 20.
. - ISSN 0130-0776ББК 74 Рубрики: Освіта--Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): освіта -- формування -- ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мартинець, Л. А. Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу / Л.А. Мартинець> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 3. - С. 2-21. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 41-55. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 42-54. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 36-55 ; Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 41-55. - Зміст: Перший рік навчання - 10 клас. Навчально-тематичний план та зміст програми за темами ; Другий рік навчання - 11 клас. Навчально-тематичний план і зміст програми за темами ; Рекомендована література ; Тематика проектів ; Питання до заліку ; Тема 1. Вступ до предмета. Цілі й завдання курсу ; Тема 2. Понятійний апарат проектної діяльності ; Тема 3. Специфіка проектної діяльності ; Тема 4. Класифікація проектів ; Тема 5. Методи проектування ; Тема 6. Учнівська платформа "Методи проектів у моєму житті" ; Тема 7. Критерії ефективного проектування ; Тема 8. Рольова гра "Створити проект, щоб бути успішним" ; Тема 9. Презентація "Азбука проектної діяльності" ; Тема 10. Дебати "Проект і програма: схожість або відмінність" ; Тема 11. Дебати "Технологія проектування: індивідуальність чи колективізм?" ; Тема 13. Урок-обговорення "Мої пропозиції щодо планування проекту" ; Тема 17. Оцінювання проектної діяльності ; Тема 18. Практична робота. Складання протоколів самооцінки, оцінювання презентацій проектів. Рейтинг за підсумками роботи ; Тема 19. Результати проектної діяльності як творчої співпраці ; Тема 20. Круглий стіл ""Сходинки" до проектної діяльності" ; Тема 21. Практична робота. Вибір теми і постановки мети в різних видах проекту. Цілі й завдання діяльності команди на етапах роботи ; Тема 22. Учнівська платформа "Що для мене значить робота над проектом?" ; Тема 23. Лідер і функціональна діяльність управління проектами ; Тема 24. Проект і лідерство. Стилі керівництва : семінар
Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія Профільне навчання--Програма Кл.слова (ненормовані): проектна діяльність -- проект -- метод проектів -- проектування -- управління проектами -- проектна діяльність -- специфіка проектної діяльності -- типологічні ознаки проектів -- історія виникнення проектної діяльності -- типи проектів -- дискусія -- навчальна дискусія -- проектна команда -- група -- колектив -- команда -- лідер -- менеджер -- менеджмент -- менеджмент кадровий -- етапи реалізації проектної діяльності -- лідер -- лідерство -- стилі керівництва -- види лідерства Анотація: Представлено навчальну програму "Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників". Пропонований курс розрахований на учнів 10-11 класів (одинадцятирічна школа) або 11-12 класів (дванадцятирічна школа) усіх типів навчальних закладів і передбачає два роки навчання. Уведення в навчально-виховний процес нового курсу допоможе учням набути досвід самостійного і творчого вирішення практичних, життєвих, професійних завдань. Курс розроблений з метою спрямувати особистість старшокласників до вибору власного життєвого шляху, розумно вмотивованої діяльності, сприяти творчій самореалізації та професійному самовизначенню.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Ш 16
Шадраков, В. Д. Индивидуальность в проблемном поле ее опредиления [Текст] / В. Д. Шадраков> // Мир психологии : научно-методический журнал. - 2011. - N 1. - С. 15 - 22.
ББК 88 Рубрики: Психологія--Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Ш 16
Шадриков, В. Д. Некоторые методологические вопросы психологии индивидуальности [Текст] / В. Д. Шадриков> // Мир психологии : научно-методический журнал. - 2011. - N 1. - С. 15 - 22.
ББК 88 Рубрики: Психологія--Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Ш 16
Шадриков, В. Д. Некоторые методологические вопросы психолгии индивидуальности [Текст] / В. Д. Шадриков> // Мир психологии : научно-методический журнал. - 2011. - N 1. - С. 15 - 22.
ББК 88 Рубрики: Психологія--Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мацько, Л. Видатна особистість української лінгводидактики (на честь Марії Іванівни Пентилюк) [Текст] / Любов Мацько, Олена Семеног> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 61-64. - Бібліогр.: 15назв.
Рубрики: Українська мова--Вчений лінгводидакт--Пентилюк М. І. Кл.слова (ненормовані): мовна індивідуальність вченого -- вчений -педагог філолог -- наукові праці Анотація: У рубриці "Портретна галерея" представлена ювілейна стаття на честь Марії Іванівни Пентилюк доктора педагогічних наук, професоракафедри українського мовознавства Херсонського державного університету,відомого українського лінгводидакта.
Дод.точки доступу: Семеног, О.; Пентилюк, М. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Семёнов, И. Н. Роль рефлексии в самоорганизации и развитии сознания личности в профессиональном образовании [Текст] / И. Н. Семёнов, М. Ю. Двоеглазова> // Мир психологии. - 2011. - № 2. - С. 131-142. - Библиогр.: с. 142
Рубрики: Психологія освіти Професійна освіта--Психологія Кл.слова (ненормовані): самоорганізація -- особистість -- індивідуальність -- проблемна ситуація -- менталітет -- професійна освіта -- рефлективна психологія
Дод.точки доступу: Двоеглазова, М. Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Демчинский, В. Ф. Психодинамическая функциональнаяс модель человеческой самоорганизации [Текст] / В. Ф. Демчинский> // Мир психологии. - 2011. - № 2. - С. 250-265. - Библиогр.: с. 265
Рубрики: Особистість--Психологія Кл.слова (ненормовані): природна індивідуальність -- соціальна індивідульність -- критерії самоорганізації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|