Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інформаційно-комунікативні технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


    Западинчук, О. П.
    Інформаційно-комунікативні технології як інструмент проведення адміністративної реформи [Текст] / О. П. Западинчук // Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 3. - С. 127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.9(4Укр)301
Рубрики: Адміністративна реформа--Інформаційні технології--Україна
Кл.слова (ненормовані):
публічна адміністрація -- інформаційно-комунікативні технології -- органи виконавчої влади
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні аспекти аналізу інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ). Розкривається застосування ІКТ при проведенні адмістративної реформи, комунікації влади і громадян.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Демченко, Олена.
    Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури з використанням інноваційних методів навчання [Текст] / Олена Демченко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 20-22
ББК 74.268.0
Рубрики: Уроки світової літератури--Інноваційні методи навчання
   Здібності учнів--Розвиток

   Методи навчання--Інноваційні

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Жебровський, Б.
    Глибинні реформи в освіті: час прискорюватись [Текст] / Б. Жебровський // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 9-10
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
сучасний креативний учитель -- освічений учитель -- інформаційно-комунікативні технології

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Александров, К. В.
    К вопросу о компьютерной лингводидактике [Текст] / К. В. Александров // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 10. - С. 9-12. - Библиогр.: с. 12 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Технічні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- електронний контент -- інтенсифікація учбового процесу

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Суханова, О. Н.
    Личный сайт учителя иностранного языка как императив современного образования [Текст] / О. Н. Суханова // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 3. - С. 47-51. - Библиогр.: с. 50 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- інтернет-простір -- електронний контент

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Ястребов, М.
    Реалізація здоров'язбережувальних технологій в комп'ютерно орієнтованому середовищі [Текст] / Микола Ястребов // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 28-30. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Безпека життєдіяльності--Вплив комп'ютера на здоров'я
   Основи здоров'я--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
вплив комп'ютера на здоров'я дітей -- здоров'я дітей -- інформаційно-комунікативні технології -- здоров'язбережувальні технології -- здоров'я і комп'ютер -- російські науковці
Анотація: У статті розглянуто досвід російських науковців у контексті використання здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі, спрямованих на нейтралізацію негативних наслідків роботи з комп'ютером для здоров'я дітей.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Крук, Антон.
    "Навчальний заклад повинен бути своєрідним науковим і навчально-виховним центром інноваційної системи та формування інтелектуального капіталу нації" [Текст] / А. Крук // Пожежна та техногенна безпека. - 2014. - № 11. - С. 6-8 : фот.
Рубрики: Освіта--Навчальні заклади--Львів
   Безпека життєдіяльності--Вищі навчальні заклади--Навчально-виховний процес--Львів

Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- підготовка фахівців -- психологічні знання -- інформаційно-комунікативні технології -- навчальний заклад
Анотація: Ректор Львівського державного універстету безпеки життєдіяльності, доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти України, генерал-лейтенант Михайло Козяр розповідає про особливості навчально-виховної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Цінько, Світлана.
    Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ [Текст] / Світлана Цінько, Аліна Жаровська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 10. - С. 17-19
Рубрики: Педагогічна підготовка--Соціокультурна компетентність--Вчителі-словесники
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології
Анотація: Закцентовано увагу на важливості розвитку соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-словесника як складника його професійної підготовки на заняттях із методики навчання української мови у школі. Подано зразки завдань, спрямованих на розвиток цієї компетентності.


Дод.точки доступу:
Жаровська, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Митник, О.
    Комп'ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання [Текст] / Олександр Митник, Наталія Сінельнікова // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 19-22. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Природознавство--Комп'ютерне навчання
Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- використання комп'ютерних засобів -- інформаційно-комунікативні технології -- презентація
Анотація: Провідною метою навчально-виховного процесу у початковій школі є становлення творчої особистості. У молодшому шкільному віці творча особистість - це така особистість яка здатна змінювати на краще себе та інших (переважно однолітків, дітей дошкільного віку), аналізувати й оцінювати наслідки цих змін, доводити цінність власних думок іншим людям. Використання комп'ютерних засобів, які є складовою інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у навчально-виховному процесі початкової школи, забезпечує, перш за все, збереження ресурсів часу та інформації та допомагає вчителеві зробити процес навчання радісним, захоплюючим, емоційно насиченим.


Дод.точки доступу:
Сінельнікова, Н.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Данишенко, Олеся.
    Концепція розвитку електронної демократії в Україні: огляд передумов прийняття й основних аспектів [Текст] / О. Данишенко // Казна України. - 2017. - № 7. - С. 37-38
Рубрики: Електронна демократія
Кл.слова (ненормовані):
е-демократія -- інформаційно-комунікативні технології -- рекомендації Ради Європи щодо електронної демократії


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)