Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=STEM<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Фролов, А. В.
    STEM приоритетное направление высшего образования США [Текст] / А. В. Фролов // Alma mater. - 2012. - № 12. - С. 94-97. - Библиогр. в конце ст. - Зміст: Система SТЕМ-образования ; Управление SТЕМ-образованием ; Новые инициативы в области SТЕМ
ББК 74.48 + 72
Рубрики: Вища освіта--Інновації--США
   Наука--Освіта--США


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шулікін, Дмитро.
    STEM-освіта: готувати до інновацій [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. - 2015. - № 26. - С. 8-9 : фот. цв.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інноваційні процеси
Анотація: Як готуванти фахівців майбутнього, здатних креативно мислити і створювати інновації? Над цим питанням замислюються не лише в Україні. У розвинутих країнах світу одним із інструментів вважають STEM-освіту, яку підтримують на найвищому рівні. В нас теж досить активно використовують цю "систему" - як у загальноосвітніх навчальних закладах, так ів позашкіллі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Коваленко, О.
    STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США [Текст] / О. Коваленко // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 46-49. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Освіта України--Технологічний розвиток
Анотація: У статті розглянуто сутність STEM-освіти та перспективи її розвитку в країнах ЄС та США як нового напрямку в науці, пов'язаного з упровадженням перспективних інноваційних освітніх технологій і методів. На основі проведеного дослідження обгрунтовано переваги та шляхи впровадження STEM-освіти починаючи з початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кириленко, С.
    Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сигменти [Текст] / С. Кириленко, О. Кіян // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 50-54. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Освіта в Україні--Проект "Інтелект України"
Анотація: У статті розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямований на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей. а в подальшому - на формування інтелектуальної, висококультурної еліти україни.


Дод.точки доступу:
Кіян, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


   
    Шкільний проект STEM-освіти з енергоефективності та агробіологічного експерементування [Текст] // Рідна школа. - 2016. - № 7. - С. 55
Рубрики: Освіта 21 століття--Інновації
Анотація: У національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді фінішував науковий проект "STEM-освіта".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Галата, Світлана.
    Першопроходці-STEM [Текст] / С. Галата // Освіта України. - 2017. - 23 січ. (№ 2). - С. 8-9 : фот. цв.
Рубрики: STEM-освіта--Україна
   Профільна освіта--Україна

Анотація: STEM-освіту часто називають "навчанням навпаки". Ланцюжок "від теорії до практики" у STEM зазвичай зворотний: спочатку - гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, - опанування теорії і нових знань. Абревіатура STEM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), mathematics (математика) - і найбільший "козир" STEM-освіти у тому, що вона допомагає опанувати їх не відокремлено, а за допомогою інтеграції всіх 5 дисциплін у єдину систему навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Ланько, О. С.
    Інтернет-марафон [Текст] : освітні ініціативи захоплюють / О. С. Ланько // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2017. - № 5. - С. 7-8. - Зміст: Обирай найкраще! Досвід Естонії, країни-лідера за якістю освіти згідно із дослідженням PISA. спеціальна програма виступів від міністерства до до вчителя, спеціально для України ; Вебінари від "Вчителів змін". STEM, сторітеллінг, лікнеп та багато інших цікавинок від фіналістів конкурсу "Народний спікер" ; Вебінари від редакторів та авторів ВГ "Основи", усе про тренди та новини в освіті
Рубрики: Освітні ініціативи
Анотація: Усі записи вебінарів на сайті http://osnova.com.ua/news/714 або на каналі YouTube


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

8.


    Дудіч, Ганна.
    STEM: на орбіті можливостей [Текст] : передовий досвід / Г. Дудіч // Освіта України. - 2017. - № 31. - С. 12-13
Рубрики: STEM-освіта--Досвід роботи
   Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Романенко , М. І.
    STEM-освіта як соціокультурна інновація [Текст] / М. І. Романенко // Нива знань. - 2017. - № 3. - С. 3
Рубрики: Освіта--Інновації--Саморозвиток особистості--Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Бутурліна, О. В.
    Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти у навчальних закладах Дніпропетровщини [Текст] / О. В. Бутурліна // Нива знань. - 2017. - № 3. - С. 4-6. - Зміст: Терміни проведення дослідно-експериментальної роботи: січень 2017 року - грудень 2021 року
Рубрики: Освіта--Інновації--STEM-освіта--Дніпропетровська область--Україна
   Освіта--Проектна діяльність



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)