Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Інтернет-маркетинг -- Книга<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Стельмахова, Олександра.
    Лобізм без резонансу: вийшла нова вітчизняна книга про PR [Текст] / Олександра Стельмахова // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 53-54 : фот.
Рубрики: Інтернет-маркетинг--Книга
Кл.слова (ненормовані):
персональний бренд -- медіаплатформа -- проєкт
Анотація: У статті авторка розповідає чому варто звернути увагу на твір "Піаритись не можна зупинитись" від українського проєкту Deadline. com.ua, який об'єднує прес-служби, експертів та журналістів. Автори цієї книги пояснюють вибухові техніки піару для тих, хто прагне зробити бізнес більш прибутковим шляхом правильних комунікацій із суспільством через ЗМІ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)