Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Інформатика -- Міжпредметні зв'язки<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Скрипка, Г. В.
Технологія проектування електронного додатку до уроку математики в середовищі візуального програмування / Г. В. Скрипка> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. -
№ 5
. - С. 33-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інформатика
--Прикладне програмне забезпечення
Інформатика
--
Міжпредметні
зв'
язки
Анотація:
В статті досліджується актуальна проблема технології проектування електронного додатку до уроку математики в середовищі візуального програмування.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
>
2.
Мельник, О. М.
Технологія Web 2.0 - інноваційний засіб навчання іноземної мови / О. М. Мельник> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. -
№ 7
. - С. 17-19
Рубрики:
Інформатика
--Прикладне програмне забезпечення
Інформатика
--
Міжпредметні
зв'
язки
Анотація:
Головна мета освіти нині - навчити учнів учитися, самостійно знаходити необхідну інформацію, виділяти проблеми і шукати шляхи їх вирішення, критично аналізувати отримані знання й застосовувати їх на практиці. Диференціація та індивідуалізація навчального процесу, розвивальний характер навчання ставлять перед учителем завдання вибору таких методів навчання, які дозволили б кожному учневі проявити свою індивідуальність, творчість, активність. Реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні допомагає використання сучасних педагогічних технологій, які забезпечують вміння здобувати знання самостійно з різних джерел; використовувати ці знання для отримання нових знань; розвивати продуктивне творче мислення.
Знайти схожі
>
3.
Комп’ютерні технології у
фінансовій сфері> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. -
№ 8
. - С. 54-55
ББК
32.973.202
Рубрики:
Інформаційні технології
Інформатика
--
Міжпредметні
зв'
язки
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні технології
--
банкомат
--
кредитна картка
Анотація:
Стаття про зв’язок комп’ютерних технологій з фінансовою сферою: а саме розповідь йде про банкомати та кредитні картки.
Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Знайти схожі
>
4.
Григораш, Наталія
.
Реалізація міжпредметних зв’язків математики та інформатики на інтегрованих уроках [Текст] / Н. Григораш> // Математика в рідній школі. - 2015. -
№10
. - С. 20-27. - Бібліогр.: с. 27
ББК
74.262.21 + 74.263.2
Рубрики:
Математична освіта в школі--
Міжпредметні
зв'
язки
Інформатика
--
Міжпредметні
зв'
язки
Інформаційні технології--На уроках математики
Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ
--
УРОК МАТЕМАТИКИ
--
УРОК ІНФОРМАТИКИ
Анотація:
Розглядається вплив інформатики на викладання математики. Наводиться безліч прикладів взаємопроникнення цих навчальних дисциплін під час розв’язування прикладних задач.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)