Пошуковий запит: (<.>S=Інформатика -- Технології і методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Федоренко, Ю. А. Можливості дистанційного навчання географії й організація дистанційної форми віртуального уроку / Ю. А. Федоренко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Основною метою віртуального навчання є створення комп'ютеризованої мережі дистанційного навчання географії для школярів, які з об'єктивних причин не можуть відвідувати загальноосвітні навчальні заклади.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Варгас, В. М. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі / В. М. Варгас> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 38-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Нові комп'ютерні технології навчання дозволяють неабияк підвищити ефективність практичних і лабораторних занять із загальноосвітніх дисциплін, а не лише інформатики. А використання на заняттях елементів медіаосвіти формує в учнів уміння працювати з різною інформацією, критично до неї ставитись, розвиває логічне мислення, забезпечує інформаційну й емоційну насиченість занять, зв'язок навчального матеріалу з навколишнім життям, сприяє підвищенню інтересу до предмету, а також творчому зростанню самого викладача.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Клокар, Н. І. Організаційно-педагогічні засади створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів / Н. І. Клокар> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: На сучасному етапі розвитку освіти дистанційне навчання розглядається як індивідуалізований процес передавання і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності особистості, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчання у спеціалізованому середовищі, яке створене на основі використання сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Давиденко, А. А. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні і розвитку підростаючого покоління / А. А. Давиденко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Стаття присвячена проблемі оптимального використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі. Звертається увага на супроводжуючі при цьому людину ризики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Кухаренко, В. М. Використання вебінару в навчальному процесі / В. М. Кухаренко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Вебінар - групова робота в Інтернеті з використанням сучасних засобів спілкування - відео, флеш, чату тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Ласкова, Н. О. Проблеми створення й функціонування шкільного веб-сайту / Н. О. Ласкова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: У статті розкрито підходи щодо проектування шкільного сайту й розглядається можливість ефективного використання маркетингової технології "паблік рилейшенз" у процесі створення сайту з метою реалізації завдань єдиного інформаційного освітнього простору навчального закладу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Гейко, Ю. В. Використання педагогічної платформи DOCEBO в аудиторних, дистанційних і змішаних курсах / Ю. В. Гейко> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Стаття присвячена розкриттю особливостей використання педагогічної платформи DOCEBO для створення електронних курсів різних типів: аудиторних, дистанційних і змішаних, розглянуто їх основні переваги і недоліки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Богачков, Ю. М. Дистанційне навчання школярів — можливості і проблеми / Ю. М. Богачков, П. С. Ухань, Ю. Л. Новіков> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: У статті схематично показано основні проблеми і шляхи їх розвязання, а також ресурси й технології, що застосовуються і досліджуються в експериментальній роботі з апробації різних середовищ дистанційного навчання школярів.
Дод.точки доступу: Ухань, П. С. ; Новіков, Ю. Л. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Житня, Д. П. Навчання без вчителів. Ілюзії чи перспективи / Д. П. Житня> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 34-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: В статті описується важливість нових підходів у процесі навчання, які змінюють погляд на роль учителя в ньому, переносять акцент на інші функції вчителя та інші його завдання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Пасіхов, Ю. Я. Ресурс організації дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах / Ю. Я. Пасіхов> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 37-39
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: Про актуальність і доцільність використання дистанційного навчання як нову форму організації навчального процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|