Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Інформаційні технології в економіці -- Гейміфікація -- Комп’ютерні ігри -- Ігрові методики в неігровому контексті<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Zatwarnicka-Madura, B.
Gamification: current status, trends and development prospects [Text] / B. Zatwarnicka-Madura> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 6
. - P376-382 : рис. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики:
Інформаційні
технології
в
економіці
--
Гейміфікація
--
Комп’ютерні
ігри
--
Ігрові
методики
в
неігровому
контексті
Анотація:
У статті показано, що явище, відоме як
гейміфікація
, базується на впровадженні механізмів гри в різні галузі людського життя.
Гейміфікація
використовується в маркетинговій діяльності, управлінні людськими ресурсами (в процесі підбору, мотивації), освіті та інших сферах бізнесу. Визначено напрями та перспективи розвитку гейміфікації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)