Пошуковий запит: (<.>S=Історична освіта в школі -- Методика викладання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Киридон, А. Міжнародні відносини у системному вимірі: поняття, етапи і тенденції розвитку / А. Киридон, С. Троян> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 39-43
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): міжнародні відносини -- міжнародна політика -- світовий політичний процес -- учасник міжнародних відносин -- зовнішня політика -- дипломатія -- геополітика -- система міжнародних відносин Анотація: У пропонованій розвідці автори ставлять перед собою три завдання. 1) виявити зміст основних понять із галузі історії міжнародних відносин. 2) охарактеризувати основні етапи в розвитку системи міжнародних відносин, або геополітичні епохи нового та новітнього часу. 3) запропонувати розуміння головних тенденцій еволюції сучасної системи міжнародних відносин.
Дод.точки доступу: Троян, С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Карнацевич, В. Мультиперспективність на практиці. Як втілити теоретичні засади на уроці / В. Карнацевич> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 29-33
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): мультиперспективність -- мультикультуралізм Анотація: Одним із магістральних напрямів розвитку сучасної історичної освіти є забезпечення принципу мультиперспективності. Тобто тукої форми викладання, за якої будь-яка подія або явище розглядаються з декількох точок зору, що репрезентують позиції різних прошарків суспільства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Терно, С. Методика укладання та використання тестових завдань / С. Терно> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 42-47. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Історична освіта в школі--Оцінювання знань Кл.слова (ненормовані): тестові завдання Анотація: Введення зовнішнього незалежного оцінювання сприяло впровадженню тестів під час контролю учнівських досягнень у школі. Нині практика тестування майже витіснила традиційні методи опитування. Наразі використовуються спеціальні друковані зошити з тематичного оцінювання та ін. Автор публікації надає поради щодо оволодіння методологією, методикою створення та використання тестів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондарук, І. Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів / І. Бондарук> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): технології -- критичне мислення -- компетентнісний підхід -- аналіз -- розуміння -- оцінка -- дослідження -- проблемна ситуація Анотація: У статті зосереджується увага на формуванні навичок критичного мислення учнів. Із цією метою аналізуються можливості шкільних курсів історії в розвитку критичного мислення учнів ЗНЗ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мисан, Віктор. Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога чи забаганка науковців? / В. Мисан> // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): шкільна історія -- принципи змісту шкільної історії -- полікультурність Анотація: У статті аналізується проблема формування змісту шкільного курсу історії, звертається увага на принципи конструювання змісту навчального матеріалу, обгрунтовується один із способів реалізації принципу полікультурності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мисан, Віктор. Полікультурна історія України : програма спецкурсу / В. Мисан> // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 27-31 : табл.
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): полікультурність -- багатокультурність Анотація: Запропоновано програму спецкурсу, мета якого: сформувати в сучасних школярів уявлення про особливості історичного розвитку України як результат взаємодії всіх тих народів, що обрали її територію місцем проживання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Троян, Сергій. Українсько-польські відносини крізь призму колективної пам’яті: від "Воєн пам’яті" - до порозуміння / С. Троян> // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Проблема створення "єдиного простору пам’яті" ; Компаративістика дискурсів пам’яті ; Ефект "воєн пам’яті" ; Спільний позитивний історичний досвід ; Діяльність національних інститутів пам’яті
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): пам’ять -- соціальна пам’ять -- політика пам’яті Анотація: Системні трансформації протягом двох останніх десятиліть кардинально змінили підходи до вивчення і розуміння історичного минулого в країнах колишнього Радянського Союзу і соціалістичної Центрально-Східної Європи.Особливої актуальності набуло вивчення питань спільної історії держав і народів, формування колективної пам’яті. Не залишилася осторонь цих процесів і Україна з Польщею. Автор поставив за мету дослідити, яким чином доленосні сторінки спільного історичного минулого українського і польського народів упливають на характер, особливості, специфіку сучасної національної політики пам’яті і відповідно новітніх наукових дискурсів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мокрогуз, Олександр. До питання використання зображень пам’яток архітектури та репродукцій творів образотворчого мистецтва на уроках історії України / О. Мокрогуз> // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 15-22 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): зображення пам’яток архітектури -- репродукції творів образотворчого мистецтва Анотація: Для переліку пам’яток культури з курсу історії України 7-го класу є представлення значної кількості соборів і церковних споруд візантійського стилю. На думку автора, така кількість споруд є невиправданою. І надає пояснення з цього приводу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Подобєд, Олена. Віртуальні навчальні екскурсії історичними просторами України та зарубіжних країн / О. Подобєд> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): віртуальні екскурсії -- музей -- віртуальний музей -- навчальна екскурсія -- веб-сайт Анотація: У статті проаналізовано основніетапи розвитку навчальної екскурсійної діяльності в Україні. Зосереджено увагу на тому, що в умовах відкритого інформаційного суспільства набуває актуальності використання віртуальних навчальних екскурсій. Сформульовано визначення поняття "віртуальна екскурсія". Подано адреси ключових історико-культурологічних веб-сайтів музеїв - як вітчизняних, так і зарубіжних. Розроблено пам’ятку "Щоденник віртуальних навчальних екскурсій".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Буслюк, Світлана. Формування толерантності засобами технології критичного мислення / С. Буслюк> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 30-31
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): толерантність -- критичне мислення Анотація: Досвід показує, що настанову на толерантність у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін можна виховати за допомогою таких форм роботи, як діалог, проблемне навчання, ситуація вибору, інтерактивний метод спілкування. На думку автора, найбільш оптимальним, є методи технології розвитку критичного мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|