Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Історична освіта в школі -- Методика викладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Киридон, А.
    Міжнародні відносини у системному вимірі: поняття, етапи і тенденції розвитку / А. Киридон, С. Троян // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 39-43
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
міжнародні відносини -- міжнародна політика -- світовий політичний процес -- учасник міжнародних відносин -- зовнішня політика -- дипломатія -- геополітика -- система міжнародних відносин
Анотація: У пропонованій розвідці автори ставлять перед собою три завдання. 1) виявити зміст основних понять із галузі історії міжнародних відносин. 2) охарактеризувати основні етапи в розвитку системи міжнародних відносин, або геополітичні епохи нового та новітнього часу. 3) запропонувати розуміння головних тенденцій еволюції сучасної системи міжнародних відносин.


Дод.точки доступу:
Троян, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Карнацевич, В.
    Мультиперспективність на практиці. Як втілити теоретичні засади на уроці / В. Карнацевич // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 29-33
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
мультиперспективність -- мультикультуралізм
Анотація: Одним із магістральних напрямів розвитку сучасної історичної освіти є забезпечення принципу мультиперспективності. Тобто тукої форми викладання, за якої будь-яка подія або явище розглядаються з декількох точок зору, що репрезентують позиції різних прошарків суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Терно, С.
    Методика укладання та використання тестових завдань / С. Терно // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 42-47. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
   Історична освіта в школі--Оцінювання знань

Кл.слова (ненормовані):
тестові завдання
Анотація: Введення зовнішнього незалежного оцінювання сприяло впровадженню тестів під час контролю учнівських досягнень у школі. Нині практика тестування майже витіснила традиційні методи опитування. Наразі використовуються спеціальні друковані зошити з тематичного оцінювання та ін. Автор публікації надає поради щодо оволодіння методологією, методикою створення та використання тестів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бондарук, І.
    Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів / І. Бондарук // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
технології -- критичне мислення -- компетентнісний підхід -- аналіз -- розуміння -- оцінка -- дослідження -- проблемна ситуація
Анотація: У статті зосереджується увага на формуванні навичок критичного мислення учнів. Із цією метою аналізуються можливості шкільних курсів історії в розвитку критичного мислення учнів ЗНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Мисан, Віктор.
    Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога чи забаганка науковців? / В. Мисан // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
шкільна історія -- принципи змісту шкільної історії -- полікультурність
Анотація: У статті аналізується проблема формування змісту шкільного курсу історії, звертається увага на принципи конструювання змісту навчального матеріалу, обгрунтовується один із способів реалізації принципу полікультурності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Мисан, Віктор.
    Полікультурна історія України : програма спецкурсу / В. Мисан // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 27-31 : табл.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
полікультурність -- багатокультурність
Анотація: Запропоновано програму спецкурсу, мета якого: сформувати в сучасних школярів уявлення про особливості історичного розвитку України як результат взаємодії всіх тих народів, що обрали її територію місцем проживання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Троян, Сергій.
    Українсько-польські відносини крізь призму колективної пам’яті: від "Воєн пам’яті" - до порозуміння / С. Троян // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Проблема створення "єдиного простору пам’яті" ; Компаративістика дискурсів пам’яті ; Ефект "воєн пам’яті" ; Спільний позитивний історичний досвід ; Діяльність національних інститутів пам’яті
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
пам’ять -- соціальна пам’ять -- політика пам’яті
Анотація: Системні трансформації протягом двох останніх десятиліть кардинально змінили підходи до вивчення і розуміння історичного минулого в країнах колишнього Радянського Союзу і соціалістичної Центрально-Східної Європи.Особливої актуальності набуло вивчення питань спільної історії держав і народів, формування колективної пам’яті. Не залишилася осторонь цих процесів і Україна з Польщею. Автор поставив за мету дослідити, яким чином доленосні сторінки спільного історичного минулого українського і польського народів упливають на характер, особливості, специфіку сучасної національної політики пам’яті і відповідно новітніх наукових дискурсів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Мокрогуз, Олександр.
    До питання використання зображень пам’яток архітектури та репродукцій творів образотворчого мистецтва на уроках історії України / О. Мокрогуз // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 15-22 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
зображення пам’яток архітектури -- репродукції творів образотворчого мистецтва
Анотація: Для переліку пам’яток культури з курсу історії України 7-го класу є представлення значної кількості соборів і церковних споруд візантійського стилю. На думку автора, така кількість споруд є невиправданою. І надає пояснення з цього приводу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Подобєд, Олена.
    Віртуальні навчальні екскурсії історичними просторами України та зарубіжних країн / О. Подобєд // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
віртуальні екскурсії -- музей -- віртуальний музей -- навчальна екскурсія -- веб-сайт
Анотація: У статті проаналізовано основніетапи розвитку навчальної екскурсійної діяльності в Україні. Зосереджено увагу на тому, що в умовах відкритого інформаційного суспільства набуває актуальності використання віртуальних навчальних екскурсій. Сформульовано визначення поняття "віртуальна екскурсія". Подано адреси ключових історико-культурологічних веб-сайтів музеїв - як вітчизняних, так і зарубіжних. Розроблено пам’ятку "Щоденник віртуальних навчальних екскурсій".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Буслюк, Світлана.
    Формування толерантності засобами технології критичного мислення / С. Буслюк // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 30-31
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- критичне мислення
Анотація: Досвід показує, що настанову на толерантність у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін можна виховати за допомогою таких форм роботи, як діалог, проблемне навчання, ситуація вибору, інтерактивний метод спілкування. На думку автора, найбільш оптимальним, є методи технології розвитку критичного мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)