Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Англійська мова -- Вища освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Сень, Т. О.
    Current realities of the teaching profession in England and how to get into teaching [Текст] / Т. О. Сень, І. Л. Джуган // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 60-62
Рубрики: Англійська мова--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
міністерство освіти -- стипендіїї -- статус дипломованого вичтеля
Анотація: В статті йдеться про сучасні виклики, що постали перед системою професійної підготовки вчителів в Англії, та про фінансові й нефінансові зусилля уряду й Міністерства освіти з метою покращення поточної ситуації. Наводиться цікава статистика про кількість шкільних вчителів, їх вік, стать, етнічний склад, кваліфікацію та зарплатню. У статті описуються різноманітні шляхи отримання професії вчителя. Підсумовуються способи покращення зусиль, що здійснюються наразі британським урядом.


Дод.точки доступу:
Джуган, І. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Синекоп, О. С.
    Принципи диференційного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. С. Синекоп // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 3-15 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- професійно орієнтоване англомовне спілкування -- дидактичні і методичні принципи
Анотація: Предметом дослідження даної статті є принципи диференційованого навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій (ІТ) професійно орієнтованого англомовного спілкування. Аналіз останніх досліджень і публікацій показує, що спільним для більшості представлених класифікацій є розмежування принципів на ті, що є універсальними за своїм призначенням, тобто можуть бути використані для навчання різних дісциплін, а також ті, що висвітлюють специфіку викладання іноземної мови в методичному плані. Значна роль належить методичним принципам, які відображають теоретико-практичні особливості розробленої методики. Специфічні принципи диференційованого навчання у більшості дослідників спрямовані на визначення закономірностей навчального процесу з фокусом на різні індивідуально-типологічні особливості студентів. На основі досліду дослідників дібрано, додано й проаналізовано методичні і дидактичні принципи для диференційованого навчання майбутніх ІТ-фахівців професійно орієнтованого англомовного спілкування. Методичні принципи поділяються на загальні і спеціальні принципи. Група загальнометодичних принципів для диференційованого навчання охоплює: 1) принцип комунікативності; 2) принцип взаємопов'язаного навчання видів мовленнєвої діяльності та аспектів; 3) принцип домінуючої ролі вправ; 4) принцип приєднання індивідуальної, групової і колективної форм роботи; 5) принцип автентичності. До групи спеціально-методичних принципів для диференційованого навчання входять: 1) принцип максимального врахування індивідуальної траєкторії учіння; 2) принцип гнучкості груп і координації групової взаємодії; 3) принцип константного оцінювання та рефлексії; 4) принцип квазіпрофесійного моделювання і міждисциплінарності; 5) принцип варіативності прийомів навчання; 6) принцип диверсифікації стратегій. До дидактичних принципів належать: 1) принцип свідомості; 2) принцип мовленнєвої активності; 3) принцип гуманістичності. Зазначені принципи диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців є підгрунтям організації навчального процесу, відображають його закономірності та забезпечують його ефективний перебіг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Юхименко, В. О.
    Зміст професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні курсантів з інформаційних систем та технологій [Текст] / В. О. Юхименко // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 16-21 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
професійно орієнтована англомовна комунікативна компетентність -- фахове англомовне діалогічне мовлення -- інформаційні системи та технології
Анотація: У статті описано зміст професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні курсантів з інформаційних систем та технологій. Зміст цільової компетентності становлять уміння, навички, знання. При цьому вміння (мовленнєві, навчальні, інтелектуальні, організаційні, компенсаційні), навички (фонетичні, лексичні, граматичні), знання (мовні, мовленнєві) та розвинені комунікативні здібності взаємодіють у цілісній сукупності. Окреслено сучасні потреби в досягненні випускниками військових закладів вищої освіти України та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти цільових рівнів мовної підготовки згідно з Концепцією мовної підготовки особового складу Збройних сил України шляхом удосконалення навчальних програм та методик навчання анлійської мови за відповідними цільовими рівнями. Зазначено, що професійна діяльність майбутнього офіцера з інформаційних систем і технологій пов'язана з різноплановими, інколи стресовими, нестандартними ситуаціями, що потребують миттєвої мобілізації особистості для подолання труднощів англомовного діалогічного спілкування. Подано результати анкетного опитування курсантів та офіцерів з інформаційних систем і технологій, завдяки яким виявлено потреби володіння професійно орієнтованою англомовною комунікативною компетентністю загалом та професійно орієнтованою компетентністю в англомовному діалогічному мовленні, зокрема курсантами та офіцерським складом з інформаційних систем і технологій. 47% опитаних курсантів та 58% офіцерського складу наголошують на необхідності володіння англомовним діалогічним мовленням задля обговорення фахових проблем з іноземними дилегаціями, що додатково свідчить про актуальність навчання англомовного діалогічного мовлення майбутніх офіцерів. Автор розкриває основні особливості професійно орієнтованого англомовного діалогічного мовлення військових фахівців з інформаційних систем і технологій, визначає специфіку їхнього діалогічного мовлення, найбільш характерні типи діалогу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)