Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Біологія -- Методика викладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Колосова, В. В.
    "В диханні народу дихання й моє" [Текст] : інтегрований урок : українська література, біологія / В. В. Колосова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 6. - С. 31-36
ББК 74
Рубрики: Інтегровані уроки
   Українська література--Методика викладання

   Біологія--Методика викладання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Криворотова, О.
    Інтегрований урок з географії та біології на тему "Тваринний та рослинний світ Північної Америки" в 7 класі [Текст] / О. Криворотова, І. Гарнагина // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 2. - С. 14-21
ББК 74
Рубрики: Географія--Методика викладання
   Біологія--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Гарнагина, І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Матяш, Н.
    Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи" [Текст] / Н. Матяш // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 39-42 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Біологія--Методика викладання
Анотація: У статті розкрито переваги застосування комп'ютерних психодіагностичних методик у практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі створення і використання педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Суматохин , С. В.
    О разработке содержания школьного биологического образования [Текст] / С. В. Суматохин // Биология в школе. - 2011. - № 9. - С. 17-27
ББК 74.262.8
Рубрики: Біологія--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
школа -- шкільна освіта -- навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Матяш, Н. Ю.
    Системотвірні підходи до розроблення методичної системи навчання біології [Текст] / Н. Ю. Матяш // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.87
Рубрики: Біологія--Методика викладання
Анотація: Розкрито системотвірні підходи до розроблення методичної системи навчання біології, застосування яких спрямовано на впорядкування механізмів функціонування методичної системи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Загубинога, О.
    Ігрові завдання як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення біології [Текст] / О. Загубинога // Біологія (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - С. 6-16 : табл. - Бібліогр.: с. 16
Рубрики: Біологія--Методика викладання
   Дидактика

   Ігри

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- класифікація дидактичних ігор -- ефективність використання дидактичних ігор

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Третьякова, Т.
    Міжпредметні зв'язки на уроках біології в 7-9-х класах [Текст] / Т. Третьякова // Біологія (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - С. 17-32 : табл. - Бібліогр.: с. 32
Рубрики: Біологія--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
міжнародні зв'язки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Комарова, Олена.
    Формування умінь формалізації та ідеалізації на уроках біології в 11 класі [Текст] / Олена Комарова // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 4-13. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Біологія--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
формалізація, ідеалізація, види знань, закон Харді - Вайнберга, методологічні та предметні знання
Анотація: Розглядається методика закону рівноваги генних концентрацій (закон Харді - Вайнберга). Стверджується, що розвиток в учнів використовувати формалізацію та ідеалізацію як методи пізнання в шкільному курсі біології тісно пов'язаний з проблемою формування основних видів знань, зокрема таких як факт, гіпотеза, теорія, закон.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Заворська, Ольга.
    Відкритий урок на тему : "Тип плоскі черви" [Текст] / Ольга Заворська // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 22-23. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.8
Рубрики: Біологія--Методика викладання
Анотація: У статті подано розробку уроку з біологі на тему : "Тип плоскі черви". Мета уроку навчальна, розвивальна і виховна.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Онещук, Надія.
    Урок-вікторина з теми "Будова клітин прокаріотів та еукаріотів" [Текст] / Надія Онещук // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.8
Рубрики: Біологія--Методика викладання
Анотація: У статті подано розробку уроку з біології, мета якого узагальнити вивчений матеріал про будову клітин прокаріотів та еукаріотів у вигляді вікторини, розвивати пізнавальну активність учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)