Пошуковий запит: (<.>S=Біологія -- Методика викладання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Колосова, В. В. "В диханні народу дихання й моє" [Текст] : інтегрований урок : українська література, біологія / В. В. Колосова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 6. - С. 31-36
ББК 74 Рубрики: Інтегровані уроки Українська література--Методика викладання Біологія--Методика викладання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Криворотова, О. Інтегрований урок з географії та біології на тему "Тваринний та рослинний світ Північної Америки" в 7 класі [Текст] / О. Криворотова, І. Гарнагина> // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 2. - С. 14-21
ББК 74 Рубрики: Географія--Методика викладання Біологія--Методика викладання
Дод.точки доступу: Гарнагина, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Матяш, Н. Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи" [Текст] / Н. Матяш> // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 39-42 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Біологія--Методика викладання Анотація: У статті розкрито переваги застосування комп'ютерних психодіагностичних методик у практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі створення і використання педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Суматохин , С. В. О разработке содержания школьного биологического образования [Текст] / С. В. Суматохин > // Биология в школе. - 2011. - № 9. - С. 17-27
ББК 74.262.8 Рубрики: Біологія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): школа -- шкільна освіта -- навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Матяш, Н. Ю. Системотвірні підходи до розроблення методичної системи навчання біології [Текст] / Н. Ю. Матяш> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.87 Рубрики: Біологія--Методика викладання Анотація: Розкрито системотвірні підходи до розроблення методичної системи навчання біології, застосування яких спрямовано на впорядкування механізмів функціонування методичної системи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Загубинога, О. Ігрові завдання як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення біології [Текст] / О. Загубинога> // Біологія (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - С. 6-16 : табл. - Бібліогр.: с. 16
Рубрики: Біологія--Методика викладання Дидактика Ігри Кл.слова (ненормовані): дидактичні ігри -- класифікація дидактичних ігор -- ефективність використання дидактичних ігор
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Третьякова, Т. Міжпредметні зв'язки на уроках біології в 7-9-х класах [Текст] / Т. Третьякова> // Біологія (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - С. 17-32 : табл. - Бібліогр.: с. 32
Рубрики: Біологія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): міжнародні зв'язки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Комарова, Олена. Формування умінь формалізації та ідеалізації на уроках біології в 11 класі [Текст] / Олена Комарова> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 4-13. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4 Рубрики: Біологія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): формалізація, ідеалізація, види знань, закон Харді - Вайнберга, методологічні та предметні знання Анотація: Розглядається методика закону рівноваги генних концентрацій (закон Харді - Вайнберга). Стверджується, що розвиток в учнів використовувати формалізацію та ідеалізацію як методи пізнання в шкільному курсі біології тісно пов'язаний з проблемою формування основних видів знань, зокрема таких як факт, гіпотеза, теорія, закон.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заворська, Ольга. Відкритий урок на тему : "Тип плоскі черви" [Текст] / Ольга Заворська> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 22-23. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.8 Рубрики: Біологія--Методика викладання Анотація: У статті подано розробку уроку з біологі на тему : "Тип плоскі черви". Мета уроку навчальна, розвивальна і виховна.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Онещук, Надія. Урок-вікторина з теми "Будова клітин прокаріотів та еукаріотів" [Текст] / Надія Онещук> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.8 Рубрики: Біологія--Методика викладання Анотація: У статті подано розробку уроку з біології, мета якого узагальнити вивчений матеріал про будову клітин прокаріотів та еукаріотів у вигляді вікторини, розвивати пізнавальну активність учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|