Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з порушенням слуху -- Розвиток зв'язного мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Пташко, С. А.
    Свято вареника. Загальношкільний захід для учнів 4 класу з порушеннями мови та слуху [Текст] / С. А. Пташко, Л. О. Сергієнко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 12-15 : ілюстр.
Рубрики: Свято вареника--Сценарії
   Сценарії--Свято вареника

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Сценарії заходів до свята вареника -- Інклюзивна освіта
Анотація: Сценарій заходу.


Дод.точки доступу:
Сергієнко, Л. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Марков, А. Ю.
    Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови [Текст] / А. Ю. Марков // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Слухове сприйняття--Розвиток
   Вимова--Розвиток

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Тема. Автоматизація звука[ч] у зв’язному мовленні.диференціація звуків [с]-[з]в різних позиціях. Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Губко, О. І.
    Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. Вашингтонська конференція [Текст] : урок з всесвітньої історії для учнів 11-го класу з порушеннями слуху та мовлення / О. І. Губко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 8. - С. 13-17 : іл.
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення
   Викладання Всесвітньої історії в школі--Діти з порушенням слуху--Досвід роботи вчителя--Черкаси, місто (Україна)



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Перфільєва, Т. О.
    Практико-орієнтовні вправи для роботи над голосом [Текст] / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 13-15 : граф.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальні вправи -- сила голосу -- висота голосу
Анотація: Методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Перфільєва, Т. О.
    Робота над ритмом, темпои та інтонацією [Текст] : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 26-28 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
ритм у мовленні -- темп мовлення -- інтонація як засіб виразності мовлення -- робота з батьками


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Перфільєва, Т. О.
    Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя [Текст] : звук [п] / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 29-31
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Логопедичне заняття
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Логопедія--Діти з порушенням слуху

Кл.слова (ненормовані):
логопедичні заняття -- спеціальна педагогіка -- навички мовленнєвого дихання -- фонаційні вправи -- глухота


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Маркова, Л. В.
    Постановка звука [к ]. Автоматизація звука [с ] у прямій позиції в складах та словах [Текст] / Л. В. Маркова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 5-7 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Логопедичне заняття
   Інклюзивна освіта

   Мовленнєва діяльність

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Сурдопедагогіка

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєве дихання -- корекційні заняття -- діти звадами слуху
Анотація: Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 1-го класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Марков, А. Ю.
    Автоматизація звука[р ] у зв'язному мовленні. Диференціація звуків [ш ] - [ж ] [Текст] / А. Ю. Марков // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 13-16 : рис.
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Сурдопедагогіка

   Мовленнєва підготовка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
корекціні індивідуальні заняття -- слухове сприймання -- вимова звуків -- діти звадами розвитку
Анотація: Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)