Пошуковий запит: (<.>S=Загальноосвітні навчальні заклади -- Управління<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Даниленко, Л. Регіональні клубні засідання керівників закладів і установ освіти [Текст] / Лідія Даниленко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 40 (жовтень). - Вкладка. - С.1
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Кл.слова (ненормовані): заклади освіти -- проект -- принципи інноваційності Анотація: Розпочалася серія регіональних клубних засідань керівників закладів і установ освіти, які мають науковий рівень "магістр із менеджменту організацій" чи "магістр з управління освітнім закладом".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єргіна, О. Особливості використання варіативної складової навчального плану [Текст] / Оксана Єргіна> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 30 (жовтень). - С. 14-16. - Ця стаття допоможе підготуватися заступникам директора до виступу на педраді.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- курси за вибором -- базові предмети
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Олійник, О. Проблеми формування економічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / Олександр Олійник> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 92-97. - Бібліогр.: с. 97
ББК 74.24 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Кл.слова (ненормовані): ринкова економіка -- реформа освіти -- керівник ЗНЗ -- менеджмент -- фінансова культура Анотація: У статті аналізується генеза економічної культури українського суспільства, обгрунтовується необхідність формування сучасного економічного світогляду керівників загальноосвітніх навчальних закладів як ключової передумови успішного реформування української освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пеньков, В. Організація управління школою [Текст] / В. Пеньков> // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 8. - С. 4-8
ББК 74.204 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Кл.слова (ненормовані): напрями роботи школи -- модель -- принципи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Складаємо довідки [Текст]> // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 8. - С. 9-13
ББК 74.204 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Кл.слова (ненормовані): корекційне навчання -- державні стандарти -- маршрутні листи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Толочкін, Ю. Організаційна діяльність керівництва школи [Текст] / Юрій Толочкін> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 9. - С. 4-13
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Кл.слова (ненормовані): критерії -- ефективність -- адміністрація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ткаченко, Т. Комплексна програма розвитку школи на 2012-2015 рр. [Текст] / Тетяна Ткаченко, Лариса Барсукова> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 6. - С. 27-37
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Кл.слова (ненормовані): методична робота -- модель навчального закладу -- якість освіти
Дод.точки доступу: Барсукова, Л. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Синячёв, И. Самоуправление и управление в УВК [Текст] / Игорь Синячёв> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 4. - С. 77-79 : рис.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Кл.слова (ненормовані): школа як соціальна система -- свідоме управління -- підсистеми школи -- система рівнів -- роль директора Анотація: Вопросы самоуправления и управления беспокоят практически каждого директора, заместителя директора школы, в меньшей степени классного руководителя, учителя, ученика школы. При этом им хочется, чтобы их деятельность была целенаправленной и упорядоченной, есть желание достичь целей образования. Зная, что идеальных людей нет, а есть только идеальные мысли, они (участники учебно-воспитательного процесса) осознано или неосознано осуществляют ежедневную деятельность к достижению целей образования.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Боднар, О. Технології управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону [Текст] / Оксана Боднар> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 88-93 + Табл. 1: Спільні та відмінні риси технологій управління АЕД з іншими технологіями. - Бібліогр.: с. 93
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Кл.слова (ненормовані): технології -- управлінські технології -- технології управління -- аналітико-експертна діяльність Анотація: Розкрито сутність і структуру технологій управління, проаналізовано основні ознаки технологій та їх кваліфікації в освітньому менеджменті, розглянуто понятійний апарат технологічного підходу в сфері управління освітою, досліджено спільні та відмінні риси технологій управління аналітико-експертною діяльністю з іншими технологіями, розроблено класифікацію цих технологій та критерії їх ефективності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гончаров, В. Інформатизація управління розвитком освіти [Текст] / Володимир Гончаров> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 94-98. - Бібліогр.: с. 98
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Кл.слова (ненормовані): освіта -- інформатизація -- ІКТ -- автоматизовані робочі місця -- інформаційні технології -- локальна мережа -- інформаційні системи Анотація: Автор розглядає проблему інформатизації освіти в цілому й навчальних закладів зокрема. Звертається увага на проблеми, які виникають в процесі інформатизації освіти. Виокремлено ряд пріоритетних напрямів державної політики щодо інформатизації освітньої галузі. Розглянуто організацію автоматизованих робочих місць та створення локальних мереж в освіті. Виокремлено шляхи якісного й ефективного використання ІКТ у навчальних закладах різного рівня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|