Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Загальноосвітні школи -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Хехт, Яаков.
    Методи спільного навчання з використанням онлайн-ресурсів [Текст] / Яаков Хехт ; авт. вступ. сл. Тетяна Самойленко // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 11-12 : фот.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- інтернет -- демократична освіта -- електронні засоби навчання


Дод.точки доступу:
Самойленко, Тетяна \авт. вступ. сл.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Оулі, Пекка.
    Як застосовувати Minecraft в освіті [Текст] / Пекка Оулі ; авт. вступ. сл. Марина Чайка // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 15-16 : фот.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
електронні засоби навчання -- навчальний процес -- креативні здібності учнів
Анотація: Відеогра Minecraft створена у 2009 році. Світ Minecraft складається з кубічних блоків різного типу, з яких можна конструювати незвичайні споруди, будівлі й механізми. Ця гра активно застосовується у навчальному процесі в усьому світі.


Дод.точки доступу:
Чайка, Марина \авт. вступ. сл.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ківейт, Карін.
    Eduscrum - мотивоване учнівство [Текст] / Карін Ківейт ; авт. вступ. сл. Валерія Ємець // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 17-18 : фот.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
командна робота -- самопідготовка -- навчальні завдання
Анотація: EduScrum - це спільна робота учнів та вчителя, дітей мотивують працювати через автономію і спільну мету. Відповідальність за навчання спочатку розділена між учителем і учнем, а потім поступово повністю переходить до учня.


Дод.точки доступу:
Ємець, Валерія \авт. вступ. сл.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)