Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Зарубіжна література -- Методика навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Хроменко, І.
Організація індивідуального
навчання
школярів на уроках літератури. Як пристосувати учительські методики до індивідуально-психічних особливостей школярів. Заняття № 5 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня
література
та культура в навчальних закладах України. - 2012. -
7/8
. - С. 25-33. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Методика
навчання
Кл.слова (ненормовані):
функціональна асиметрія мозку
--
правопівкульний інтелект
--
лівопівкульний інтелект
--
індивідуальне
навчання
--
темперамент учнів
--
навчальний тренінг
Анотація:
В статті здійснено спробу розібратися з психофізіологічними особливостями учнів. Автор статті користується запитаннями, сформованими у книзі М. М. Поташника "Как подготовить и провести открытый урок".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
2.
Хроменко, І.
Особистісно орієнтоване
навчання
. Як побудувати урок літератури за технологією Intel® "
Навчання
для майбутнього". Заняття № 4 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня
література
та культура в навчальних закладах України. - 2012. -
№ 7/8
. - С. 18-24. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Методика
навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність
--
особистісно орієнтоване
навчання
--
навчальний тренінг
--
урок зарубіжної літератури
Анотація:
Розглянуто основні ідеї особистісно орієнтованого
навчання
у порівнянні з традиційним
навчання
м.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
3.
Хроменко, І.
Піраміда Блума. Розвиток навичок мислення високого рівня. Проектна технологія. Заняття № 3 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня
література
та культура в навчальних закладах України. - 2012. -
№ 7/8
. - С. 12-17. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Методика
навчання
Кл.слова (ненормовані):
мислення на уроках зарубіжної
--
навчальний тренінг
--
система освітніх цілей
--
таксономія блума
Анотація:
Стаття знайомить із однією з систем які допомагають учителям визначити навчальні цілі - таксономією Блума. Розглядаються методи її використання в навчальному процесі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)