Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Компанії -- Стратегічний менеджмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Гринчак, Н. А.
Теоретичні основи формування стратегічного
менеджмент
у компаній [Текст] / Н. А. Гринчак> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2012. -
№ 5
. - С. 58-62 : рис. - Бібліогр.: с. 62
Рубрики:
Компанії
--
Стратегічний
менеджмент
Кл.слова (ненормовані):
стратегії розвитку
компанії
--
функціонування
--
інвестиційна діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Білошапка, В А.
Оцінка бізнес-моделі та управління зростанням в умовах глобальної конкуренції [Текст] / В А. Білошапка> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. -
№ 9
. - С. 14-19. - Бібліогр.: с. 19 (14 назв)
Рубрики:
Компанії
--
Стратегічний
менеджмент
Бізнес--Конкуренція
Анотація:
У статті представлено схему системної оцінки бізнес-моделі
компанії
. Як один із факторів успіху управління зростанням на глобальних конкурентних ринках показано своєчасне і точне розуміння драйверів фактичної та цільової прибутковості
компанії
. Також розкрито суть і переваги інструментарію Opportunities-Based Planning (планування зростання на основі можливостей) разом з ключовими навичками менеджерів для впровадження цього інструментарію.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гемел, Г.
.
Страх и ненависть корпораций [Текст] : как бюрократия убивает идеи - самые интересные фрагменты бизнес-бестселлера Человекократия / Гери Гемел> // Новое время. - 2021. -
№ 20
. - С. 56-58
Рубрики:
Компанії
--
Стратегічний
менеджмент
Книги--Нові видання
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-ідеологи
--
бюрократія
--
бестселер
Анотація:
Головною проблемою розвитку компаній і досягнення ними високих результатів є бюрократія, здатна покласти на полицю найінноваційніші ідеї, - журнал НВ представляє бізнес-бестселер авторства ідеологів корпоративного світу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)