Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Люди літнього віку -- Соціальні послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Давидюк, О. О.
    Суб'єктивний підхід до оцінювання якості обслуговування в інтернатних установах [Текст] / О. О. Давидюк // Демографія та соціальна економіка. - 2018. - № 1. - С. 100-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Рубрики: Люди з обмеженими можливостями
   Люди літнього віку--Соціальні послуги

Анотація: Охарактеризовано теоретико-методичні засади оцінювання якості обслуговування в інтернатних установах: виокремлено основні ключові моменти оцінки, тобто що саме можна оцінити за допомогою різних підходів. Зазначено, що наразі у вітчизняній практиці панує тенденція переважання кількісних показників і використання математично-статистичних методів оцінювання, що пов'язано з порівняною легкістю їх застосування. Обґрунтовано доцільність орієнтування на якісні показники для оцінки якості обслуговування в інтернатних установах, адже основним критерієм якості обслуговування підопічних інтернатних установ є міра їхньої задоволеності. В руслі якісної дослідницької стратегії розроблено та апробовано трикомпонентний підхід до оцінювання якості соціального обслуговування в інтернатних установах, що передбачає оцінку загального рівня задоволеності / забезпечення якості обслуговування; оцінку окремих показників забезпечення якості з наданням їм статусів за отриманими відсотковими еквівалентами; оцінку за спеціально розробленою системою критеріїв якості та їх структурних показників за баловою шкалою (визначення категорії якості). Оцінюючи загалом рівень задоволеності якістю обслуговування в установі більшість підопічних (52,7 %) зазначили, що є цілком задоволеними; 37,6 % - скоріше задоволеними. Опрацьовані в ході аналізу показники забезпечення якості обслуговування (відповідність потребам підопічного, врахування побажань підопічного, своєчасність надання послуг, регулярність послуг, достатність послуг) мають статус "задовільно". Шляхом конкретизування процесу обслуговування через систему критеріїв та показників отримано уточнені оцінки якості обслуговування, розподілені в категоріях "добре" та "відмінно". Лише три показники з 65 опинились у категорії "задовільно". Отже, за наявності низки недоліків та об'єктивних проблем, переважна більшість підопічних добре оцінює якість обслуговування в установі. Можна констатувати, що якщо більшість задоволена наданим обслуговуванням, то вдалося досягти мети обслуговування на даному етапі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Борисенко, Світлана.
    Вік грамотності не завада [Текст] : відбулася міжнародна онлайн-конференція на тему: "Медіаграмотність для людей старшого віку", організована Українським інститутом медіа та комунікації / Світлана Борисенко // Україна молода. - 2023. - 29 листоп. (№ 48). - С. 6 : табл.
Рубрики: Медіаграмотність--ЗМІ--Соціальні мережі
   Медіаосвіта--Медіаграмотність

   Люди літнього віку--Соціальні послуги

   Міжнародні конференції--Україна

   Соціологія культури--Соціальні комунікації

Кл.слова (ненормовані):
медіаджерела -- джерела інформації -- пошук інформації -- онлайн-послуги -- інтернет -- засоби масової комунікації -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)