Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Лікарські препарати -- Збут<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Соломянюк, Н. М.
Формування ІМК при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави") [] / Н. М. Соломянюк> // Економіка та держава. - 2012. -
№ 8
. - С. 48-50. - Бібліогр. с.50 (7 назв)
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Фармацевтична промисловість--Маркетинг
Лікарські
препарати
--
Збут
Анотація:
У статті розглянуто медичні підходи щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій при розробці комунікаційної складової плану маркетингу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)