Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг в інформаційних технологіях -- Програмне забезпечення -- Гейміфікація -- Ігрові методики в неігровому контексті<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Laskowski, Maciej
.
A short overview of pros and cons of gamification [Text] / М. Laskowski> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. -
№ 7
. - Р. 373-377 : табл. - Бібліогр.: 13 назв
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Маркетинг
в
інформаційних
технологіях
--
Програмне
забезпечення
--
Гейміфікація
--
Ігрові
методики
в
неігровому
контексті
Анотація:
У статті показано, що разом зі збільшенням ролі різних соціальних медіа з'явився новий тренд в області розробки програмного
забезпечення
—
гейміфікація
, головною метою якої є підвищення активності користувачів при роботі з програмним
забезпечення
м. Зроблено спробу проаналізувати це явище, зокрема його позитивні і негативні сторони.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)