Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Інтернет-технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Юрчак, Александр.
    Тренды отечественного В2В маркетинга на 2013 [Текст] / А. Юрчак // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 6. - С. 19-22.
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг--Тактика та технологія
   Цифровий маркетинг

   Маркетинг--Інтернет-технології

Анотація: У статті розглянуто головні категорії, які традиційно висвітлюють B2B-insight / B2B-Ray та проводиться порівняння західних трендів.


Знайти схожі

2.


    Зюзиков, Андрей.
    Прямые эфиры - тренд маркетинга на FACEBOOK [Текст] / А. Зюзиков // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 4. - С. 33-38
Рубрики: Маркетинг--Інтернет-технології
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки -- менеджер -- реклама -- телеканали


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Павленко, Юлія.
    E-COMMERCE EXPORT - нові можливості для українських підприємців виходу на глобальні ринки [Текст] / Ю. Павленко // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 4. - С. 38-43 : рис., табл. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Інтернет-технології
Кл.слова (ненормовані):
митний контроль -- брокери -- торговельні майданчики


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Євсейцева, О. С.
    Таргетинг - цілеспрямований вплив на споживача [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 107-113 : граф. - Бібліогр. с. 113 (14 назв)
Рубрики: Маркетинг--Інтернет-технології
Кл.слова (ненормовані):
ТАРГЕТИНГ
Анотація: На сьогодні Інтернет-маркетинг відіграє все більшу роль у діяльності підприємств. Змінюється поведінка споживачів під впливом Інтернет-технологій, та їх ставлення до традиційних рекламних засобів, що потребує переосмислення маркетингової комунікаційної політики підприємств. Становлення інформаційного суспільства обумовлює необхідність більш глибокого дослідження нових форм та підходів до комунікаційної та комерційної діяльності в мережі Інтернет. У статті досліджено таргетинг як один з найперспективніших і найбільш дієвих інструментів інтернет-реклами, його взаємозв'язок із тенденціями на ринку електронної комерції України в порівнянні з ситуацією у світі. Розкрито сутність таргетингу в соціальних мережах, його переваги та недоліки. Досліджено різницю між контекстною та таргетованою рекламою. Розроблено практичні рекомендації застосування таргетованої реклами в мережі-інтернет для її ефективного використання.

Перейти: О.С. Євсейцева ті ін.

Дод.точки доступу:
Меркулова, Д.Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)