Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Стратегії -- Продукти харчування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Швацька-Мокжицька, Джуанна.
    Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: с. 48 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Стратегії--Продукти харчування
Кл.слова (ненормовані):
агробізнес -- інновативні стратегії -- маркетингові комунікації
Анотація: В цій статті наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)