Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинова стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Шевченко, А. В.
    Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств [Текст] / А. В. Шевченко, О. Р. Віленськйй, Л. С. Пустовойт // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 11. - С. 69-74. - Бібліогр.: с. 74 (10 назв)
Рубрики: Маркетинова стратегія
Анотація: Для забезпечення успішної діяльності підприємства, обґрунтовано необхідність розробки довгострокового плану дій, спрямованого на досягнення місії організації з орієнтацією на ринкові потреби й врахування ринку як основного чинника зовнішнього середовища. Визначено сутність поняття "маркетингова стратегія" та описано послідовність процесу формування маркетингової стратегії на підприємстві. Маркетингова стратегія це один з інструментів маркетингу, що має бути спрямований на досягнення маркетингових цілей за допомогою порівняння сильних і слабких сторін внутрішнього середовища з можливостями та загрозами ринку. Вдало обрана й ефективно реалізована стратегія не тільки дає змогу підприємству досягти конкурентних переваг, а й задовольнити потреби споживача. Тобто маркетингова стратегія виконує важливу як економічну роль у діяльності будь-якого суб'єкта господарювання, так і соціальну.


Дод.точки доступу:
Віленськйй, О.Р.; Пустовойт, Л.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)