Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинова стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Шевченко, А. В.
Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств [Текст] / А. В. Шевченко, О. Р. Віленськйй, Л. С. Пустовойт> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 11
. - С. 69-74. - Бібліогр.: с. 74 (10 назв)
Рубрики:
Маркетинова
стратегія
Анотація:
Для забезпечення успішної діяльності підприємства, обґрунтовано необхідність розробки довгострокового плану дій, спрямованого на досягнення місії організації з орієнтацією на ринкові потреби й врахування ринку як основного чинника зовнішнього середовища. Визначено сутність поняття "маркетингова
стратегія
" та описано послідовність процесу формування маркетингової стратегії на підприємстві. Маркетингова
стратегія
це один з інструментів маркетингу, що має бути спрямований на досягнення маркетингових цілей за допомогою порівняння сильних і слабких сторін внутрішнього середовища з можливостями та загрозами ринку. Вдало обрана й ефективно реалізована
стратегія
не тільки дає змогу підприємству досягти конкурентних переваг, а й задовольнити потреби споживача. Тобто маркетингова
стратегія
виконує важливу як економічну роль у діяльності будь-якого суб'єкта господарювання, так і соціальну.
Дод.точки доступу:
Віленськйй, О.Р.; Пустовойт, Л.С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)