Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Методика навчання -- Хімія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Савчин, Марія.
    Навчальний діалог як форма і метод навчання [Текст] / Марія Савчин // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Розкрито основні засади і функції навчального діалогу, механізм його організації в моделі "запитання-відповідь" та його значення для активізації навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Величко, Людмила.
    Серкіт-тренінг у навчанні хімії [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 30-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті запропоновано такий метод навчання як серкіт-тренінг. Тренінгові програми дають змогу учням, які набули навичок під час вивчення певного розділу чи теми, застосувати ці навички в наступних розділах чи навіть у інших навчальних предметах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Лукашова, Ніна.
    Взаємозв'зок навчання і розвитку учнів [Текст] / Ніна Лукашова // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті йдеться про те, що посиленої уваги в процесі вивчення фахової методики вимагає розвивальне навчання і насамперед проблемність як його важливий структурний елемент, що створює оптимальні умови для розвитку творчих можливостей учнів, їхньої самостійності та пізнавальної активності в процесі навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мансуров, Батир.
    Модульне навчання. Добування і властивості циклоалканів [Текст] / Батир Мансуров // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 37-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті пропонується розробка технології модульного навчання у процесі вивчення тем "Добування циклоалканів" і "Хімічні властивості циклоалканів".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Корнілов, Михайло.
    Заміщені функціональні похідні алканів : скільки їх? [Текст] / Михайло Корнілов // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 46-47
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті розповідається про те, як знайти число ізомерів заміщених похідних алканів, що містять функціональні групи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Титаренко, Наталя.
    Рівень сформованості хімічної компетентності в учнів 8 класів [Текст] / Наталя Титаренко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 16-22
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті досліджується рівень сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8 класів, які повинні оволодіти базовими знаннями з предметів, необхідних для подальшого вивчення предметів природничо-математичного циклу.


Знайти схожі

7.


    Староста, Володимир.
    Задачі в навчанні хімії : молярна концентрація розчиненої речовини [Текст] / Володимир Староста // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
задача (пряма, обернена, аналогічна), методика розв'язування, молярна концентрація розчиненої речовини.
Анотація: Описано методику розв'язування та складання задач (прямих, обернених, аналогічних) з теми "Розчини" на прикладі молярної концентрації розчиненої речовини.


Знайти схожі

8.


    Юзбашева, Галина.
    Диференційоване навчання хімії в гімназії [Текст] / Галина Юзбашева // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання, пропедевтика, допрофільне, профільне навчання, елективні курси
Анотація: У статті розкрито етапи організації диференційованого навчання в гімназії, а також зміст, форми і результати роботи педагогів з учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Сьомик, Олена.
    Завдання з хімії, 7-8 класи [Текст] / Олена Сьомик // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 16-20
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подані завдання з хімії, для учнів 7-8 класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Вороненко, Тетяна.
    Екологічні поняття в темі "Кругообіг елементів у природі", 10 клас [Текст] / Тетяна Вороненко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті розглянуто один із основних елементів - Нітроген, що зумовлює існування живих організмів. У природі основна хімічна форма існування Нітрогену - це атмосферний азот. Він, як і більшість інших хімічних елементів, бере участь у великому і малому кругообігах речовин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)