Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Мистецька освіта -- Компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Лупак, Наталія Миколаївна
.
Сучасні вимоги до вчителя мистецтва [Текст] / Н. М. Лупак> // Мистецтво та
освіта
. - 2020. -
№ 3
. - С. 2-6. - Бібліогр.: 21 назв.
Рубрики:
Мистецька
освіта
--
Компетентності
Кл.слова (ненормовані):
концепція
Анотація:
Здійснено аналіз державних документів, що визначають пріоритетні напрями та сучасні тенденції розвитку освітньої галузі "Мистецтво" з позиції компетентнісного підходу. Зазначено, що ефективність реформування системи середньої освіти детермінується низкою чинників, основним із яких є підготовка вчителя мистецтва - фахівця нової генерації, здатного працювати в умовах "Нової української школи" на засадах компетентнісного й особистісно орієнтованого підходів.Акцентовано на необхідності усвідомлення вчителем мистецьких дисциплін власної ролі, як суб‘єкта, вмотивованого до мистецько-педагогічної діяльності та самореалізації у власних духовних пошуках. Визначено вимоги до підготовки вчителя мистецтва, зокрема: необхідність сформованої професійної
компетентності
як інтегральної характеристики; художньо-естетичного світогляду та професійно-художнього (поліхудожнього) мислення; медіаграматності, що передбачає формування культури спілкування з медіа та готовності до постійного розвитку й саморозвитку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Гайдамака, Олена Василівна
.
Теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу [Текст] / О. В. Гайдамака> // Мистецтво та
освіта
. - 2020. -
№ 3
. - С. 6-12. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Мистецька
освіта
--
Компетентності
Кл.слова (ненормовані):
здобувачі освіти
--
оцінювання результатів навчання
--
підручник
--
інтегрований
--
діяльнісний
--
особистісно-орієнтований підхід в навчанні
Анотація:
Позначено теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на основі компетентнісного підходу. Визначено особливості реалізації на уроках мистецтва органічного впровадження компетентісного, інтегрованого, діяльнісного, особистісно-орієнтованого підходів у навчанні через провідні види діяльності, представлені двома взаємопов‘язаними складовими - сприйняття (аналіз-інтерпретація) і створення мистецтва, а також системи оцінювання результатів навчання учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
>
3.
Масол, Людмила Михайлівна
.
Інтегративні технології формування предметних компетентностей учнів початкових класів у процесі навчання інтегрованого курсу "Мистецтво" [Текст] / Л. М. Масол> // Мистецтво та
освіта
. - 2020. -
№ 2
. - С. 2-9. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: "Жучок і Жучиха" : фортепіанна п‘єса / В. Барвінський. Метелик : фортепіанна п‘єса / А. Штогаренко. "Луна" : музично-дидактична п‘єса
Рубрики:
Мистецька
освіта
--
Компетентності
Анотація:
Мистецька
освіта
має забезпечувати готовність особистості до самостійної художньої діяльності. Під час опанування художньо-дидактичного матеріалу за інтегративною технологією учень сприймає не один, а кілька потоків інформації, основою сприймання стає асоціативне запам‘ятовування, інтуїтивне "схоплення" різноманітних зв‘язків в інтеграційному полі художніх смислів, вираженими різними мистецькими мовами.
Дод.точки доступу:
Барвінський, Василь Олександрович (видатний композитор, піаніст, музикознавець ; 1888 - 1963) \про нього\; Штогаренко, Андрій (український композитор) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
>
4.
Сидоренко, Олег
.
Сучасні підходи до викладання мистецьких дисциплін у закладах фахової передвищої освіти [Текст] / Олег Сидоренко> //
Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. -
Вип. 3 (8)
. - С. 490-493. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
377.36.091.315.7(477)(082)
Рубрики:
Мистецька
освіта
--
Компетентності
Компетентнісне навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетентності
мистецьких дисциплін
--
методи викладання
--
методика викладання мистецьких дисциплін
--
естетична компетентність
--
інтегральна компетентність
--
методична компетентність
--
проектна компетентність
--
вніб 5
Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Сидоренко, Оксана; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"; Департамент гуманітарної політики ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)