Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мовознавство -- Лінгводидактика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Плахотник, В.
    Організація і структура лінгводидактичної системи [Текст] / Василь Плахотник // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 8. - С. 58-59. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 81
Рубрики: Мовознавство--Лінгводидактика
Кл.слова (ненормовані):
організація системи -- структура системи -- ієрархія підсистем
Анотація: Організація лінгводидактичної системи - це властивість системи виявляти взаємозалежну поведінку окремих її частин (підсистем) у межах цілого. Виділення частин системи і фіксація зв'язків між ними - процес структуризації, а внутрішня організація системи є її структурою. Розташування підсистем у певному порядку від вищого до нижчого - ієрархія підсистем, у якій кожна підсистема є системою стосовно підсистем нижчого порядку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кучерук, О.
    Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 20-24. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81
Рубрики: Мовознавство--Лінгводидактика
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтована лінгводидактика -- методологія лінгводидактики -- методологічні підходи до лінгводидактичного дослідження -- методологічні принципи лінгводидактичного дослідження -- методи педагогічного дослідження -- методологічна культура дослідника -- лінгвометодична система
Анотація: У статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто теоретико-методологічні питання розвитку особистісно орієнтованої лінгводитактики, що визначають методологічні орієнтири вченого й вчителя-дослідника. Висвітлено сучасні методологічні підходи й характерні для них ключові поняття, використання яких необхідне в процесі особистісно орієнтованих лінгводидактичних досліджень. Наведено відповідні принципи наукового осмислення суперечливих тем теорії й практики навчання української мови. Зосереджено увагу на методах, важливих для наукового розв'язання освітніх проблем лінгводидактичного спрямування. Окреслено перспективні методологічні питання лінгводидактики, дослідження яких сприятиме розвитку її методології.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)