Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Мовознавство -- Лінгводидактика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Плахотник, В.
Організація і структура лінгводидактичної системи [Текст] / Василь Плахотник> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 8
. - С. 58-59. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК
81
Рубрики:
Мовознавство
--
Лінгводидактика
Кл.слова (ненормовані):
організація системи
--
структура системи
--
ієрархія підсистем
Анотація:
Організація лінгводидактичної системи - це властивість системи виявляти взаємозалежну поведінку окремих її частин (підсистем) у межах цілого. Виділення частин системи і фіксація зв'язків між ними - процес структуризації, а внутрішня організація системи є її структурою. Розташування підсистем у певному порядку від вищого до нижчого - ієрархія підсистем, у якій кожна підсистема є системою стосовно підсистем нижчого порядку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Кучерук, О.
Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики [Текст] / Оксана Кучерук> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 6
. - С. 20-24. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК
81
Рубрики:
Мовознавство
--
Лінгводидактика
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтована
лінгводидактика
--
методологія лінгводидактики
--
методологічні підходи до лінгводидактичного дослідження
--
методологічні принципи лінгводидактичного дослідження
--
методи педагогічного дослідження
--
методологічна культура дослідника
--
лінгвометодична система
Анотація:
У статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто теоретико-методологічні питання розвитку особистісно орієнтованої лінгводитактики, що визначають методологічні орієнтири вченого й вчителя-дослідника. Висвітлено сучасні методологічні підходи й характерні для них ключові поняття, використання яких необхідне в процесі особистісно орієнтованих лінгводидактичних досліджень. Наведено відповідні принципи наукового осмислення суперечливих тем теорії й практики навчання української мови. Зосереджено увагу на методах, важливих для наукового розв'язання освітніх проблем лінгводидактичного спрямування. Окреслено перспективні методологічні питання лінгводидактики, дослідження яких сприятиме розвитку її методології.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)