Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Освітні послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Рижакова, Г. М.
Вплив факторів на обсяг реалізації продукції (робіт, послуг) малих підприємств у освіті [Текст] / Г. М. Рижакова> // Економіка та держава. - 2011. -
№ 1
. - С. 68-70. - Бібліогр. с. 70 (6 назв)
Рубрики:
Вища освіта--Малі підприємства
Освітні
послуги
Анотація:
У статті розроблена економетрична модель показників обсягів реалізації продукції (робіт, послуг) малих підприємств за видом діяльності "Освіта", від факторів на основі якої вирахувані коефіціенти еластичності кожного фактора і визначені величини впливу цих факторів на показник.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Лилик, С.
Задоволеність споживачів
освітні
х послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів [Текст] / С. Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2011. -
№ 5/6
. - С. 54-56
ББК
65.290-211.1 + 74
Рубрики:
Якість освіти
Викладання маркетингу
Освітні
послуги
Анотація:
У статті розглянуто основні категорії споживачів
освітні
х послуг.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Хаминіч, С. Ю.
Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів [Текст] / С. Ю. Хаминіч, О. В. Пирог> // Проблеми науки. - 2012. -
№ 7
. - С. 39-44. - Библиогр.: с. 44 (9 назв.)
ББК
65
Рубрики:
Оцінка наукової діяльності
Освітні
послуги
Маркетингові дослідження
Анотація:
У статті розкрито сутність маркетингової діяльності вищих навчальних закладів, обгрунтовано розширений маркетинговий комплекс й сукупність суб'єктів та об'єктів маркетингової діяльності вищих навчальних закладів.
Дод.точки доступу:
Пирог, О. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Ворона, М. І.
Правові та організаційні засади державного управління в сфері підготовки іноземних студентів в Україні [Текст] / М. І. Ворона> // Статистика України. - 2013. -
№ 4
. - С. 48-52. - Библиогр.: с. 52 (8 назв.)
ББК
74.48
Рубрики:
Державне управління
Вищий навчальний заклад--Іноземні студенти
Освітні
послуги
Анотація:
У статті проаналізовано та описано сучасну систему державного управління процесом навчання іноземних студентів в Україні шляхом вивчення функцій та повноважень органів влади. Визначено механізми, які застосовуються державою для підтримки діяльності цієї системи, зокрема, фінансовий, організаційно-правовий тощо. Виявлено проблеми, з якими стикається іноземний студент в Україні, та визначено напрями подальших досліджень.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)