Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Педагогіка -- Дидактика -- Процес навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
30
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
>
1.
Ускова, А.
Як зробити дитину успішною у школі / А. Ускова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. -
№ 6
. - С. 50-53. - немає в фонді ОУНБ
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
успішність
--
допрофільне
навчання
Анотація:
В статті висвітлено особливості організації допрофільного
навчання
з метою підготоки учнів до вільного та свідомого вибору професії, запропоновано тренінгові заняття для вчителів "Допрофільна освіта - запорука ефективного
навчання
у старших класах, вірний вибір професії, краще життя для всіх".
Знайти схожі
>
2.
Білозуб, Н.
Як уникати помилок у навчанні / Н. Білозуб> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. -
№ 12
. - С. 46-47
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
труднощі у навчанні
--
робота над помилками
Анотація:
В статті йдеться про причини труднощів та помилок у навчанні, подано рекомендації щодо їх усунення і попередження.
Знайти схожі
>
3.
74.202.2
Т 45
Титар, О.
Інтеграція навчального
процес
у / О. Титар, Г. Пінчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 3
. - С. 43-45
ББК
74.202.2
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція
--
інтегроване
навчання
--
інтегровані уроки
--
структура інтегрованих уроків
--
бінарний урок
Анотація:
В статті висвітлено актуальність інтеграції в навчальний
процес
, розкрито суть, мету, переваги інтегрованого
навчання
, охарактеризовано види та структуру інтегрованих уроків.
Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Дод.точки доступу:
Пінчук, Г.
Знайти схожі
>
4.
Пашкова, Н.
Індивідуальний підхід і креативна освіта / Н. Пашкова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 4
. - С. 14
ББК
74.202
Рубрики:
Педтехнології--Особистісно орієнтована
педагогіка
Педагогіка
--
Дидактика
--
Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність
--
самореалізація
--
індивідуальна робота
Анотація:
В статті висвітлено особливості використання індивідуального підходу у навчальній діяльності учнів.
Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Знайти схожі
>
5.
Карпенко, О.
Сучасне формулювання мети навчального заняття / О. Карпенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 4
. - С. 15-17
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
цілі
навчання
--
мета уроку
--
навчальні цілі
Анотація:
Автор систематизувала та узагальнила напрацювання науковців, практиків щодо правильного та грамотного формулювання мети уроку, окреслила можливі шляхи розв'язання цієї проблеми.
Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Знайти схожі
>
6.
Оцінка сучасного вчителя
очима учня, колег, батьків [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 7/8
. - С. 15
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Процес
навчання
Анотація:
Оцінка діяльності вчителя очима учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
>
7.
Амерханян, С.
Інтегрований урок як сучасний [Текст] / С. Амерханян> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 7/8
. - С. 60-64
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
>
8.
Петрикова, Н.
Пізнавальна активність учнів / Н. Петрикова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 9
. - С. 45-50
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
діяльність
--
активізація пізнавальної діяльності
--
пізнавальна діяльність
--
пізнавальний інтерес
Анотація:
Автор розкриває роль дидактичних умов у розвитку пізнавальної активності дитини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Ільченко, О.
Використання web-квестів / О. Ільченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 9
. - С. 30-31
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок веб-квест
--
інноваційні методи
навчання
--
веб-квест
Анотація:
В статті розглянуто використання інноваційного методу веб-квесту на уроці. Веб-квест - це технологія, орієнтована на учнів, занурених у
процес
навчання
, яка розвиває їх критичне мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Хайчіна, Ю.
Запитання - вибір напрямку до відповіді / Ю. Хайчіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 11
. - С. 53-57
ББК
74.202
Рубрики:
Педагогіка
--
Дидактика
--
Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
доповнюючі запитання
--
класифікація запитань
--
альтернативне запитання
--
однополюсні запитання
--
інформаційні запитання
--
основні запитання
--
дослідницькі запитання
--
додаткові запитання
--
навідні запитання
--
запитання-здивування
--
запитання-підказка
--
складні запитання
--
дзеркальне запитання
--
запитання-капкани
--
закрите запитання
--
відкрите запитання
--
проблема
--
переломні запитання
--
завдання
Анотація:
В статті висвітлено особливості ефективного використання запитально-відповідального прийому як невід'ємної частини навчально-виховного
процес
у.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)