Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільне навчання -- Організація занять<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 126
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Гузиніна, В.
    Гори, свічко! : комбіноване заняття з основ безпеки життєдіяльності та образотворчості для старших дошкільнят [Текст] / Вікторія Гузиніна // Дошкільне виховання. - 2011. - № 1. - С. 16-17.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Безпека життєдіяльності

   Педагогіка--Дошкільне виховання--Образотворче

Кл.слова (ненормовані):
Правила пожежної безпеки -- Свічка -- Пожежна служба -- Ілюстрація свічки
Анотація: Розробка заняття, мета якого - ознайомити дітей з використанням свічок під час свят та правилами користування ними; формувати у дошкільнят розуміння необхідності дотримуватися правил безпеки та дій під час пожежі; закріплювати вміння висловлювати свої міркування на основі спостереження, аналізувати свої та чужі образотворчі роботи; розвивати уяву, з'язне мовлення; виховувати відповідальність за власні дії та ін.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Аліфіренко, Н.
    Зимівля звірів : заняття за мотивами казки для старших дошкільнят [Текст] / Наталя Аліфіренко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 35-36.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване заняття -- театр -- тетралізована казка -- Мельпомена -- персонаж -- міміка
Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з театральними символами (подвійною маскою, музою театру Мельпоменою) та термінами (фойє, режисер); спонукати до творчої роботи за змістом казки; розвивати виразність мовлення; виховувати взаємоповагу, ввічливість та ін.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Коровіна, Л.
    Зимовий пейзаж : заняття для старших дошкільнят з використанням нетрадиційних технік образотворчості [Текст] / Людмила Коровіна // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 19-21.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне--Образотворче

Кл.слова (ненормовані):
малювання сіллю -- пальчикова вправа -- малювання аквареллю
Анотація: Розробка заняття, мета якого - розвивати творчу активність, художньо-креативні здібності, чуття кольору, форми, композиції, дрібну моторику рук; формувати вміння бачити характерні ознаки навколишніх об'єктів; ознайомлювати дітей з нетрадиційною технікою образотворчості - малюванням сіллю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Васильченко, О.
    Зимі з весною помиритись, і вам ніколи не сваритись : інтегроване заняття для дітей 5-го року життя за мотивами Стрітення [Текст] / Олена Васильченко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 31-32.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- Стрітення -- мирилки -- заняття-розвага -- ліплення з солоного тіста
Анотація: Розробка заняття-розваги, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з традиціями українського народу (зі святом Стрітення); закріплювати уявлення про дружбу, доброзичливість, миролюбність; стимулювати бажання вивчати мирилки; закріплювати навички ліплення під час роботи з тістом.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Осипова, О.
    Зимова мандрівка з чарівною паличкою : для дітей середньої групи [Текст] / Олена Осипова, Наталя Бондар, Світлана Жмурченко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 33-35.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
зима -- дидактична гра -- фізкультхвилинка -- геометричні фігури -- уявна подорож -- малювання -- аплікації
Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - удосконалювати рухові вміння дітей; виховувати інтерес до виконання завдань, культуру прояву почуттів; закріплювати знання назв диких тварин, вміння співвідносити зимову пору року з природними явищами; продовжувати вчити вживати у реченнях прийменники: в, у, на, під; розвивати уяву, фантазію, інтерес до малювання та ін.


Дод.точки доступу:
Бондар, Н.; Жмурченко, С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Коваленко, А.
    У Країні хлопчиків і дівчаток : заняття для молодшої групи [Текст] / Алла Коваленко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 3. - С. 20-22.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Статеве
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
хлопчики -- дівчатка -- розвивальні ігри -- пальчикова гімнастика
Анотація: Розробка заняття, мета якого - збагачувати уявлення дошкільнят про те, що люди бувають різної статі: чоловічої та жіночої; закріплювати статеве самоусвідомлення за певними ознаками:одяг, зачіска, ім'я; розвивати вміння виразно проявляти своє позитивне ставлення до людей протилежної статі; виховувати повагу одне до одного та ін.


Дод.точки доступу:
Загранична , С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Загранична, С.
    Я - хлопчик, я - дівчинка : заняття для середньої групи [Текст] / Світлана Загранична // Дошкільне виховання. - 2011. - № 3. - С. 22-23.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Статеве
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
хлопчики -- дівчатка -- сміливий -- витривалий -- ніжна -- лагідна -- дидактична гра
Анотація: Розробка заняття, мета якого - допомогти дітям усвідоми, що люди бувають різної статі: чоловічої та жіночої; розвивати вміння орієнтуватись у стереотипах жіночої і чоловічої поведінки та у виборі статевих ролей; виховувати повагу до протилежної статі та ін.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Кравчук, О.
    Маленькі видавці : інтегроване заняття з використання прийомів ТРВЗ для старших дошкільнят [Текст] / Олександра Кравчук // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 32-33.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- ознайомлення з навколишнім -- дидактична гра -- видавничі професії -- інтерв'ю -- птахи
Анотація: Розробка інтегрованого заняття, яке сприяє креативному, мовленнєвому, логіко-математичному та художньо-естетичному розвитку малят, а також в ігровій формі ознайомлює дітей з різними видавничими професіями та допомагає закріплювати уявлення про весняні явища природи.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Півень, О.
    Як діти комашок врятували : заняття для старших дошкільнят з пріоритетом логіко-математичного розвитку [Текст] / Оксана Півень // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 30-31.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- колір -- картки-друдли
Анотація: Розробка заняття, яке проводиться в ігровій формі з використанням прийомів ейдетики. Мета заняття - створювати умови для логіко-математичного розвитку дітей; розвивати уяву, сенсорні здібності, мислення; закріплювати знання цифр у межах 10; вправляти в розрізненні і впорядкуванні предметів за величиною; закріплювати уявлення дітей про комахи; розвивати мовлення; виховувати допитливість та ін.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Алексєєнко, Г.
    Таємниці водного світу : інтегроване заняття з використанням технології сендплей для старших дошкільнят [Текст] / Г. Алексєєнко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 5. - С. 34-35.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
пейзаж -- річка -- орігамі
Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - ознайомлювати дітей з природним, предметним та соціальним довкіллям; стимулювати мовленнєву творчість дошкільнят, спонукаючи до самостійного вибору та планування своєї практичної діяльності; формувати вміння погоджувати свої наміри з планами та можливостями однолітків; розвивати пізнавальну активність, дрібну моторику рук, увагу, увагу, пам'ять; закріплювати вміння орієнтуватись у просторі та ін.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)