Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Компетентнісне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Родигіна, І.
    Структура компетентності як педагогічне явище / І. Родигіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 18-20. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Педагогіка--Компетентнісне навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- структура компетентності
Анотація: Розглядаються основні структурні компоненти компетентності педагогічного явища та результату навчання, їх взаємозв'язок і врахування в сучасному навчально-виховному процесі.


Знайти схожі

2.


    Ткачук, А. О.
    Виховання компетентної особистості - завдання сучасної школи [Текст] / А. О. Ткачук // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 8(Серпень). - С. 2-4
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Педагогіка--Компетентнісне навчання

Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- особистість -- групи компетенцій -- компетентісний підхід
Анотація: Формування нової педагогіки - педагогіка компетентна, основні групи компетенцій, яких потребує сучасне життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Ігнатенко, Наталія.
    Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя [Текст] / Н. Ігнатенко, А. Ратушинська // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 10. - С. 51-59 : табл. - Бібліогр.: с. 58 . - ISSN 1682-2366
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Компетентнісне навчання
   Вища освіта--Професійна компетентність викладача

Кл.слова (ненормовані):
системноорганізований процес -- моделювання -- професійні якості -- мотивація -- педагогічна спрямованість -- самооцінка
Анотація: Самоосвіта вчителя розглядається як вид педагогічної діяльності, в якій педагог самостійно й усвідомлено оновлює та вдосконалює наявні знання, уміння і навички з метою досягнення бажаного рівня професійної майстерності.


Дод.точки доступу:
Ратушинська, Анастасія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Козакова, Н.
    Компетентнісний підхід і молодші школярі / Н. Козакова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Компетентнісне навчання
   Початкова освіта--Компетентнісне навчання

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- ключові компетентності -- мовленнєва компетенція -- діяльнісна компетенція -- мовна компетенція -- соціокультурна компетенція -- мотивації навчання
Анотація: В статті досліджуються особливості формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Куприянов, Б.
    Образовательные траектории в дополнительном образовании детей / Б. Куприянов, Л. Петерсон // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 7/8. - С. 13-15 : табл.
Рубрики: Педагогіка--Компетентнісне навчання
   Позашкільна освіта--Теорія й методологія

Кл.слова (ненормовані):
дополнительное образование
Анотація: Предлагаемая статья - попытка сформулировать ряд гипотез, разкрывающих механизмы дополнительного образования на основе небольшого пилотажного исследования, проведенного в феврале-марте 2013 года.


Дод.точки доступу:
Петерсон, Л.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)